[BC3] SBlive! 5.1soundfont, the weinig Dram

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een soundfont programma bij m''n geluidskaart gekregen. SoundFont Showcase, maar daar kon ik niet mee werken omdat hij aangaf dat er te weinig geheugen naar m''n audio-kaart is geschakeld, toen heb ik "Vienna SoundFont Studio" gedownload en kom ik erachter dat als ik te veel tonen selecteer m''n audio kaart te weinig geheugen ervoor heeft, dus.....

Hoe Schakel ik meer geheugen naar m''n SBlive! 5.1???????????????

p.s. Ik heb 256 mb dus daar moet wel wat vanaf kunnen toch?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
> Start > Creative > Soundblaster Live! > AudioHQ > SoundFont

%Program Files%\Creative\SBLive\AudioHQ\audiohq.exe

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
harstikke bedankt, er was 1.71 mb toegewezen. Wat is een beetje goed om toe te wijzen? meer in de richting 10mb of 5 mb?