De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Normaal gesproken is bij een koelpasta van belang hoe goed hij warmte geleidt, immers hoe beter de warmtegeleiding, hoe beter de warmte afvoer van de core naar de heatsink. Echter, het laagje tussen core en heatsink moet zo dun zijn dat het verschil tussen koelpasta''s bijna niet merkbaar is in de meeste gevallen.
Om even op je vraag terug te komen, dat verschilt dus per heatsink en core combinatie. Afhankelijk van de gladheid van de oppervlakken, gebruikte (hoeveelheid) koelpasta en bevestiging van de heatsink op je processor kan de temperatuur verschillen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Whatever.
Trial and error, ofwel, gewoon koelpasta smeren.. Eerst een heel dun druppeltje op de onderkant van je heatsink (als er zo''n stickertje opzit aan de onderkant, die er eerst afslopen.. ehm.. afhalen
Succes!
Nu heb ik net gelezen dat dat goedje verschrikkelijk plakt en dat je je core sloopt als je de koeler eraf wilt halen. Is dat waar?
Jij he b gewoon de normale artic silver II nodig
Da''s nogal een understatement..Op woensdag 16 mei 2001 10:32 schreef Stealth2000 het volgende:
wat jij bedoelt is de lijm variant van artic silver en die plakt idd erg goed.
Die zooi is leuk als je losse heatsinks op bijvoorbeeld je videogeheugen wil plakken, jij moet inderdaad de gewone Arctic Silver II hebben, kost 26 per tubetje bij http://www.oc-shop.nl , daar heb ik het gehaald in ieder geval, zou niet weten waar het nog meer te koop is..
Was een Geforce 1 DDROp woensdag 16 mei 2001 10:38 schreef TripleM het volgende:
[..]
Da''s nogal een understatement..Met die rotzooi trokken ze de core van een GF2 videokaart eraf geloof ik.. Nou dan doe je stevig mee in het wereldje zou ik denken
Die zooi is leuk als je losse heatsinks op bijvoorbeeld je videogeheugen wil plakken, jij moet inderdaad de gewone Arctic Silver II hebben, kost 26 per tubetje bij http://www.oc-shop.nl , daar heb ik het gehaald in ieder geval, zou niet weten waar het nog meer te koop is..
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Kost maar 375 befkes bij Loveno!Op woensdag 16 mei 2001 19:31 schreef onik4 het volgende:
26? Da''s betaalbaar! Bedankt voor de info.
Ik heb het met een oude bankkaart aangebracht. Een minuutje rustig gladstrijken en het zit perfect!
Verwijderd