[BC3] 2 vragen over Handspring Visor Deluxe

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zit er sterk over na te denken om binnenkort een Handspring Visor Deluxe te kopen. Hopelijk heeft een aantal lezers hier ervaring mee en kunnen ze antwoord geven op de volgende vragen:
1. Ik zag op internet dat de visor Palm OS 3.1 heeft. Is dit ook te updaten? (de palm m105 heeft bv al OS5.0)
2. Kunnen met de visor gratis gedownloade ebooks worden gelezen? Is daar ook een apart programmaatje voor nodig?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

De Palm 100 en 105 hebben allebei PalmOS 3.5

Correct me if i''m wrong. ;)

Enja, die boeken moet geen probleem zijn. >:)

Whatever.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Het PalmOS van de visors is voor het gebruik van de springboard modules aangepast. Het is dus niet HET PalmOS maar een variant. Alle software is verder compatible.

Verwijderd

Het OS is niet up te graden, zit namelijk op ROM. Of je moet zelf een nieuwe EEPROM bakken en die er in solderen :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

het is idd niet te upgrade maar waarom zou je ook willen ? usb heeft handspring er zelf al in gezet. wat is nu het voordeel van palm os 4.0 ? volgens mij merk je daar niks van.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32
gewoon kopen
ik heb de mijne nou al 8 maanden, en het bevalt prima

en dat je het os niet kan upgraden maakt niet veel uit
verder werkt ie precies hetzelfde als een palm

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De nieuwe Palm 505 e.d. komen met Palm OS 4.0 btw.
Hardware matig zijn de Visor en de Palm''s hetzelfde, alleen de Visor is uitbreidbaar. Ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar wat moest ik nou met een GSM module, een GPS module of een MP3 module? Had ik allemaal al, en ik wilde alleen een goede agenda. Toch maar een Palm gekocht en zeer tevreden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

kijk es bij www.palmclub.nl veel info over palm enzo en ook nog een forum op die site.

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 11:00 schreef coramoor het volgende:
kijk es bij www.palmclub.nl veel info over palm enzo en ook nog een forum op die site.
zekers!!! palmclub is the best!!!! ben er self ook lid van.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Bedankt voor al jullie reacties. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wordt het de Visor Deluxe. :9

Pagina: 1