De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De Palm 100 en 105 hebben allebei PalmOS 3.5
Correct me if i''m wrong.
Enja, die boeken moet geen probleem zijn.
Correct me if i''m wrong.
Enja, die boeken moet geen probleem zijn.
Whatever.
Het PalmOS van de visors is voor het gebruik van de springboard modules aangepast. Het is dus niet HET PalmOS maar een variant. Alle software is verder compatible.
Verwijderd
Het OS is niet up te graden, zit namelijk op ROM. Of je moet zelf een nieuwe EEPROM bakken en die er in solderen
het is idd niet te upgrade maar waarom zou je ook willen ? usb heeft handspring er zelf al in gezet. wat is nu het voordeel van palm os 4.0 ? volgens mij merk je daar niks van.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
gewoon kopen
ik heb de mijne nou al 8 maanden, en het bevalt prima
en dat je het os niet kan upgraden maakt niet veel uit
verder werkt ie precies hetzelfde als een palm
ik heb de mijne nou al 8 maanden, en het bevalt prima
en dat je het os niet kan upgraden maakt niet veel uit
verder werkt ie precies hetzelfde als een palm
De nieuwe Palm 505 e.d. komen met Palm OS 4.0 btw.
Hardware matig zijn de Visor en de Palm''s hetzelfde, alleen de Visor is uitbreidbaar. Ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar wat moest ik nou met een GSM module, een GPS module of een MP3 module? Had ik allemaal al, en ik wilde alleen een goede agenda. Toch maar een Palm gekocht en zeer tevreden.
Hardware matig zijn de Visor en de Palm''s hetzelfde, alleen de Visor is uitbreidbaar. Ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar wat moest ik nou met een GSM module, een GPS module of een MP3 module? Had ik allemaal al, en ik wilde alleen een goede agenda. Toch maar een Palm gekocht en zeer tevreden.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
kijk es bij www.palmclub.nl veel info over palm enzo en ook nog een forum op die site.
zekers!!! palmclub is the best!!!! ben er self ook lid van.Op woensdag 16 mei 2001 11:00 schreef coramoor het volgende:
kijk es bij www.palmclub.nl veel info over palm enzo en ook nog een forum op die site.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bedankt voor al jullie reacties. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wordt het de Visor Deluxe.
Pagina: 1