Die schatting van logitech is waarsch. gebaseerd op gebruiksgemiddelden. Gebaseerd op een gemiddelde van 2-4 uur zouden ze best in de buurt kunnen zitten?
Heb trouwens wel iets ontdekt (was waarsch. al bekend, maar goed, meld het maar even)..
''t ding werkt niet op een glazen bureau met een zgn. ''frosted'' onderkant. (Zo''n ikea glasplaat). Na lang zoeken de muismat onder het stof weggehaald, kleine domper, maar voor de rest perfecte muis.
Zit eraan te denken er kleinere batterijen in te zetten (eventueel een li-ion accu) en de achterste twee glijpootjes te vervangen door rvs plaatjes als contactpuntjes voor het te bouwen laadstation
Maar goed, zal er wel nooit van komen.. een andere mod welke ik mij bedacht heb is om de AA size batterijen simpelweg te vervangen door AAA size. K, dan is ie waarsch. 1 keer in de 4 a 5 dagen leeg, so what? Scheelt een behoorlijke berg gewicht.
Je begrijpt, vind ''m iets te zwaar ivm. m''n oude cordless wheel mouse. De vorm en de duimknop vind ik wel weer erg prettig.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen