Toon posts:

[BC3] Levensduur Cordless Mouseman Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg zojuist de mededeling dat de batterijen van m''n muis vervangen moeten worden. Aangesloten op 18 april 2001 en nu 15 mei 2001 al vervangen :?
Logitech zegt 3 maanden :?

(BTW, muis wordt 6 tot 8 uur per dag gebruikt)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien wel handig ideetje.....

een soort van muis-lader waar je je muis inzet als je ''m niet gebruikt.*D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zo 1 is in Duitsland tekoop.
Draadloos muisje + standaard / lader.
Zijn topics over geweest.

• BC3 Victim
Die schatting van logitech is waarsch. gebaseerd op gebruiksgemiddelden. Gebaseerd op een gemiddelde van 2-4 uur zouden ze best in de buurt kunnen zitten?

Heb trouwens wel iets ontdekt (was waarsch. al bekend, maar goed, meld het maar even)..

''t ding werkt niet op een glazen bureau met een zgn. ''frosted'' onderkant. (Zo''n ikea glasplaat). Na lang zoeken de muismat onder het stof weggehaald, kleine domper, maar voor de rest perfecte muis.

Zit eraan te denken er kleinere batterijen in te zetten (eventueel een li-ion accu) en de achterste twee glijpootjes te vervangen door rvs plaatjes als contactpuntjes voor het te bouwen laadstation :)

Maar goed, zal er wel nooit van komen.. een andere mod welke ik mij bedacht heb is om de AA size batterijen simpelweg te vervangen door AAA size. K, dan is ie waarsch. 1 keer in de 4 a 5 dagen leeg, so what? Scheelt een behoorlijke berg gewicht.

Je begrijpt, vind ''m iets te zwaar ivm. m''n oude cordless wheel mouse. De vorm en de duimknop vind ik wel weer erg prettig.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Tsja, cordless is altijd stroomvreter, en tijden in een folder is altijd positief gerekend. Ik kom tot de rekensom dat het inderdaad wel klopt dat ze nu op zijn...

Over die Optical op glazen platen:
Ik gebruik gewoon een A3 snijmat, lekker groot en gelijk makkelijk voor het uitsnijden van mijn CD hoesjes...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Bij alle draadloze apparaten is dat zo ja. Mijn ooms muis moet ook elke maand nieuwe batterijtjes hebben en mijn trackball die cordless is zal binnenkort ook wel nieuwe nodig hebben :(.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb ''m nu ook ongeveer een maand en mijn batterijniveau is nog steeds ''goed'' :). Ik gebruik hem best veel, toch zo''n 6 uur per dag... Maargoed, ooit zal het er van komen, heb al nieuwe batterijen klaarliggen, dus kan zo verder tweaken :)

• Ehv_BramBo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 22:30
Mischien waren de batareijen van je muis al oud toen je ze kocht (van het in de winkel liggen). Heb ik de 1e keer ook gehad toen waren mijn baterijen veel sneller leeg dan nu.

Verder klopt dat meetprogje volgens mij ook niet altijd dus wie weet gaan ze nog wel even mee.
Pagina: 1