De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Volgens mij moet je bij HP de apperatuur laten detecteren, de drivers installeren, en direct daarachteraan start hij setup op, anders wil hij de setup niet uitvoeren.
Ik heb ook de HP 8200 (8210i) en werkt prima onder windows 2000. Je moet alleen niet de antieke meegeleverde software van hp installeren (mega-oude versie van adaptec easy-cd creator met troep-direct-cd
)maar gewoon Nero 5 installeren, dan werkt het prima. Maar vooral geen oude versie van nero of adaptec installeren in windows 2000, dan werkt geen enkele brander goed.
Heb nu Nero 5 geïnstalleerd, alleen werkt de serial van Nero 4 niet meer :(|:(
.. waar haal ik die nu dan vandaan??
mijn excuus, wist niet dat het vragen om een crack of serial hier niet toegestaan was..
mijn excuus, wist niet dat het vragen om een crack of serial hier niet toegestaan was..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
haha je mag eigenlijk niet om serials vragen
maar ik heb er wel eentje voor je als je echt graag wilt
maar die post ik hier niet
maar ik heb er wel eentje voor je als je echt graag wilt
maar die post ik hier niet
Mensen, ThnX.. Met de nieuwere software van Nero (versie 5) word mijn brander weer herkent, en werkt de hele zaak weer. ThnX For Tha Tip
>:)*D
>:)*D
Pagina: 1