[BC3] HP CDRW 8200 i in combinatie met Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb reeds een aantal jaren een HP 8100 i, en deze werkt nog altijd naar behoren, tenminste.. Ik heb afgelopen weekend Windows 2000 nl geinstalleerd, en nu word mijn brander in Windows hardware manager gewoon herkend en aangegeven als werkend, ,aar als ik dan de meegeleverde software wil installeren krijg ik de zaak niet aan de praat. ik krijg de melding dat ik eerst mijn brander in de computer moet plaatsen en aansluiten, en daarna de software moet gaan installeren.

Terwijl het apparaat reeds in mijn PC zit, en al meer dan een jaar niet losgehaald is.
Een CD lezen doet hij prima, maar als ik de software probeer te installeren word de brander niet gevonden, zelfs niet als ik andere software, als bijv. Nero gebruik.

Weet iemand van jullie een oplosing??

Op de site van HP kan ik hier niks op vinden.

:? :? :? :?

:( Mijn excuus dat de titel van dit bericht HP 8200 i zegt.. dit had HP 8100 i moeten zijn.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

UP :)

Verwijderd

Volgens mij moet je bij HP de apperatuur laten detecteren, de drivers installeren, en direct daarachteraan start hij setup op, anders wil hij de setup niet uitvoeren.

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Ik heb ook de HP 8200 (8210i) en werkt prima onder windows 2000. Je moet alleen niet de antieke meegeleverde software van hp installeren (mega-oude versie van adaptec easy-cd creator met troep-direct-cd :r )maar gewoon Nero 5 installeren, dan werkt het prima. Maar vooral geen oude versie van nero of adaptec installeren in windows 2000, dan werkt geen enkele brander goed.

• BC3 Victim
Heb nu Nero 5 geïnstalleerd, alleen werkt de serial van Nero 4 niet meer :(|:(:r.. waar haal ik die nu dan vandaan??

mijn excuus, wist niet dat het vragen om een crack of serial hier niet toegestaan was..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

haha je mag eigenlijk niet om serials vragen
maar ik heb er wel eentje voor je als je echt graag wilt
maar die post ik hier niet

• BC3 Victim
Mensen, ThnX.. Met de nieuwere software van Nero (versie 5) word mijn brander weer herkent, en werkt de hele zaak weer. ThnX For Tha Tip

>:)*D

Verwijderd

No prob :)
Pagina: 1