[BC3] Uit, maar niet aan.

Pagina: 1
Acties:

• Willie
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waarom kan mijn computer niet meer aan als ik em uitzet ? Hij boot wel gewoon windows en als ik de desktop zou moeten zien dan wordt het scherm zwart en dan niks meer, geen toetsen werken meer, helemaal niks meer. Dan hou ik de aan/uit-knop een paar seconden in en dan gaat ie uit. Zet ik hem dan weer aan, dan niks. Het gekke is: als ik ongeveer 3 uur wacht ofzow, dan doet ie het weer ? HELP

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tsja... windows... welke versie gebruik je??
En zowiezo kun je het beste alles opnieuw installeren denk ik.. heb ook weleens datsoort problemen gehad, en opnieuw installeren was de enige remedie..

ik gebruik nu Windows 2000 Pro NL, en dat bevalt me zeer goed, erg stabiel, nog geen enkele fout gehad..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heb je de koelingen goed aangesloten? Hoe warm wordt je CPU???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

he ik heb het zelfde kijk maar hier

[topic=179333]

probeer je bios te resetten doet hij het misschien wel

edit:
forget this message i''m |:( stupid ;) bij mij hangt ie al voor de bios

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Willie
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ja hallo, ik voel er weing voor om een pin in me bios chip om te buigen of hem te flashen, dat heb ik al eens fout gedaan. Het gekke is dat ie nu alles wel gewoon weer goed doet, reboot aan/uit, power helemaal off.

Verwijderd

Zeker een abit KT7(a) ofnie???

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

heb ik met mijn athlon 500 + k7m ook wel eens (nadat hij is uit geweest, komt niet vaak voor) wanneer ik dan de processor beetje heen en weer beweeg werkt alles weer normaal, totdat ik hem Žs nachts weer een keer uitgezet heb.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 16 mei 2001 18:29 schreef texeltweaker het volgende:
Zeker een abit KT7(a) ofnie???
ik heb hetzelfde prob, en ja ik heb een Kt7.
Wat is daar mee dan?

• BC3 Victim
Had ik ook. Ik had net met de videokaart gerommeld. Ik zou hem er ff uit doen en er weer in of ff een ander erin maar dan zit je weer met die drivers. Werkte hier wel ;)

Suc6

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
Volgens mij zuigen abit bordjes echt, ik heb er zelf ook 1 :(
altijd problemen...........
en ze zijn zeker niet de goedkoopste ofzo :'(
na, verder geen ide waar het aan ligt ofzo
Pagina: 1