[BC3] DVD speler die erg warm wordt

Pagina: 1
Acties:

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik was laatst een DVDje aan het kijken (regio 1) en zette um ff op pauze voor zoŽn 10 minuten.
Toen ik weer wilde gaan kijken begon de speler weer te ratelen, maar kreeg ik een bluescreen. Ook Norton crashguard wist hier geen raad mee en moest rebooten. Ik opnieuw opgestart en dvd gestart: zelfde probleem.
Vervolgen haal ik de dvd eruit en merk dat deze echt superwarm is geworden. Dus ik dat kreng af laten koelen en jawel daarna deed ie het wonder boven wonder weer. Specs: Samsung DVD-ROM sd-612s, verder athlon 1000mhz met 128mb (dat ding vd AH destijds) ik gebruik powerDVD en winDVD (beide zelfde probleem)
Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik het kan voorkomen?
Ik ben overigens totaal geen Žoverclock-figuurŽ ofzo, ik heb verder niets veranderd.
Alvast bedankt voor de reacties :)!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
Je moet ook geen DVD''s kijken met warm weer ;)

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Zit er heel misschien zo''n groot type HD onder je DVD speler?

Zit er een recorder op/onder je DVD speler?

Misschien helpt het om je DVD naar boven of naar onder te verplaatsen of om meer ruimte vrij te maken in de buurt van dat ding. Of misschien moet je hem gewoon niet te lang op pauze zetten omdat ie dan nooit "spin down" doet en dus altijd op 100% blijft draaien...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Er zit alleen een brander onder die inactief was, dat zou het niet kunnen zijn.
Een dvd-speler kan toch niet oververhit zijn, omdat hij 10 min. op pauze staat?!?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

met de pioneer dvd speler wordt alles bij mij heel heet :P lekker warm >:)>:).
maarja om nou dat ding open te maken en er een cooler in te bouwen:? mij niet gezien...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..