Wat voor ping met T1/LAN ??? (of kabel)

Pagina: 1
Acties:

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
wat voor ping hebben de mensen hier met een T1/LAN verbinding of kabel ? een kameraad van me heeft zo'n verbinding en heeft een gemiddelde ping van 100 tot 200 in Counterstrike...dit is niet helemaal OK lijkt mij..wat is jullie ping ?

Verwijderd

Met UT zit ik meestal rond de 70. En op mijn eigen server heb ik een ping van 0 (ik zit achter client, gateway=server) :).

Met TAK zit ik vaak rond de 200 (amerikaanse server).

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
op de nederlandse servers .. (demon, quicknet, xs4all etc ) zit ik op zo'n 40-60 met mijn @home abbo .. maar das lang niet overal zo .. ik denk dat ik in een goed segment zit van Castel@home.. :)

HT-addict in spe

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik speel veel op het WON (HL)
en dan op de server XS4ALL
met een ping van 80 - 180
met kabel en bij QUICKNET/SONERA
Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Ik heb net als HenkyDoodle ook @Home en zit dus met een ping van 50-60 te killen in Counter-Strike :)...

Verwijderd

Met m'n ISDN lijntje hang ik tussen de 50 en de 150 op de meeste nederlandse servers
Gamepoint is ongeveer 75.

Nu had ik zelf een vraagje
is het met Casema echt zo hopeloos in Utrecht? ik zat erover te denken het te nemen
(telefoonkosten he)(ik woon trouwens nog niet in Utrecht, maarreh...)

Verwijderd

Casema is niet alleen hopeloos in Utrecht, maar over heel Nederland
CASEMA zuigt..ik zit echt te twijfelen om een 2400baud modem aan te schaffen.
1. Ik vertelde toen mijn MODEM ONTPLOFT was dat ik die dag 7KB per sec had gehaald. Weet je wat die medewerker zei" zo dat is snel, dat haalt niet iedereen hoor....
2. Casema heeft zelf een UT server, denk je "ik zit bij casema eindelijk een FATSOENLIJKE ping" nee hoor boven de 600...
3. En je betaald een hoop 59.- piekies, 75,- piek inschrijfgeld (of je moet naar een actie toegaan) en 25,- aansluitkosten, ze rippen en rapen je bij Kassama

Ik heb eindelijk UT origineel gekocht, kan ik niet eens fatsoenlijk over het internet spelen. Zelfs een spel als starcraft werkt niet bij casema. Ze zeggen ook zelf dat die modems niet geschikt zijn om spellen mee te spelen. ECHT SUPER TRIEST dat ik weer aangesloten zit bij een "internet"aanbieder uit de middeleeuwen. ZO MIJN EI ben ik weer eens kwijt.........................

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

The FOx.. om welke versie van CStrike gaat het. van beta5 is bekend dat de pings heel hoog zijn vergeleken met cs4, upgrade naar cs5.2 zou een oplossing kunnen zijn.
(meer info op www.counterstrike.net )

(ff link gecorrigeerd)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Met Q3 gemiddeld op de 100.... komt doordat ze beperkte bandbreedte per speler hebben :( :( :( :(

voor de rest weet ik het niet

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• Mini-me
  • Niet online
Ping ligt natuurlijk aan de server die je opzoekt...toch vind ik meestal een stuk of 10 tot 15 servers met een ping onder de 50, waarvan een stuk of 5 meestal op 1. Maar ja, zo'n 100Mbit verbindinkje vrij snel vergeleken met een modempje.....
Ik vind het trouwens wel errug kut spelen met een ping van boven de 100, sorry voor de mensen die niet hoger halen maar als je een tijdje op zo'n supernetwerk zit ga je wel anders denken :) :) :)

• Shi'ngoth
  • Niet online
Aap..... moet je voor de grap eens gaan spelen op die servers die ping 1 geven.... heb je opeens toch 250..... dat zegt dus nix... ik speel zowiezo alleen maar netwerk

>:)

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Verwijderd

Ik was dus gister aan het CS-en maar haal de bijna overal een ping van over de 400-500 .dus heb ik bij quicknet gespeelt dat ging wel lekker verschillend van 80-200 en daar ben ik blij mee

MULTIWEB ZUIGT!

• VDM
  • Laatst online: 25-07-2025

VDM

Ik heb ook kaasema en het zuigt eeecht wel !!!!

Overdag (zit ik dus op school) met kwak2 heb ik een ping van 100-200 en 's avonds als er iemand is om tegen te spelen een ping van 200-2000. Dit is dus de kaasema server, die is het snelst(want het dichtst bij)...

Vaak is niet alleen de ping hoog maar valt de verbinding met de server ook weg.

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

aangezien ik de persoon ben waar fox het over heeft, zal ik eens gaan testen wat mijn ping nu om 0108 is. Nu moet het dataverkeer toch wel dermate vermindert zijn dat mijn ping nu redelijk goed is. En het ging met die slechte ping inderdaad om cs5 hebben cs5.2 ff geprobeerd en deze had inderdaad al een betere ping, maar toen was 5.2 net uit en waren er nog maar twee servers ofsow.
maar ik zal ff tjekke

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

nou heb net ff gespeeld en eerste keer had ik ping van 250 tweede van 70 derder derde 60 en vierde 90 ofsow
dus was nu iig prima :)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Ping wisselt op Demon meestal 40-80 (nu net een dikke 200 op sommige momenten)

ow ja.. cHELLo.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
A2000/chello in NL zit ik zo rond de 35, laatst in Amerika zitten fraggen(UT) toen had ik iets van 75.
Wat wel vaag is dat sommige servers een ping van 9999 geven, maar wanneer ik inlog is de ping gewoon weer heel laag.

Op m'n lan heb ik een ping van iets van 15-20.

Verwijderd

Ik post nu ff onder de naam van me broer.
Ik speel HL CS, en misschien ken je me wel [WFYA]Kire....
Ik speel vaak op de demon.nl servers.
Daar haal ik een ping van rond de 50 meestal, soms ook wel eens over de 100.

Grtz,

[WFYA]Kire.

Verwijderd

op lan ongeveer 10 of lager. en internet via kabel ( eerst gelrevision toen upc en toen chello ) Zeer anders iedere keer op snelst ping van 30 maar soms ( best wel vaak ) ook meer dan 200 of 300 dus bijna niet meer speelbaar.

• jellyshock
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

ik speel eigenlijk alleen CS op nl servers, en daar heb ik met abo van quicknet/sonera een ping tussen 100 en 200...

aAarGhh

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Met gelrevision/upc haal ik in een spelletje UT meestal een ping tussen 100 en 200. Wel vervelend is het regelmatig wegvallen van de verbinding....

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
ping is wel iets geinigs, de meeste programma's doen het niet goed of anders dan andere, bij Unreal speelt een ping van 400 nog goed, bij UT is 400 ook wel aardig. het bgint pas lastig te worden bij een ping 600-700. Bij quake3 kan je het volgens mij wel vergeten met een ping van 400, maar quake3 berekend ook de ping iets anders waardoor hij meestal een stuk lager is dan bij andere spellen.
Zolang het spel vloeiend verloopt is er niks aan de hand, ook al geeft het programma bijv. 600 aan of zo.

BTW shi'ngoth, apen zijn niet toegestaan achter de computer. ze hebben slechte invloed op je keyboard en beeldscherm.

Verwijderd

Mijn LAN heeft iets van 30 meestal. :)
Over het internet (ISDN) moet ik het doen met iets van 150 (ligt meestal hoger, maar dan ga ik nog geeneens de server op)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zit meestal met ISDN en Wanadoo Free rond een ping van 80! :)

Whatever.

Verwijderd

Ik heb een 10MBit verbinding met de backbone van de TU Delft.
De laagste ping die ik met Counterstrike gezien heb is 30, vooral in het weekend is het laag. Door de week meestal 60-100.

Speel op Demon en Gamepoint servers. Liefst op demon want die is sneller.
Pagina: 1