[BC3] Zwart kastje om cpu

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
om mijn cpu zit ''n zwart kastje. Wat voor slot moederbord heb ik dan.

Ik heb een pent. III 450

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:00
slot 1 ...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat is dit een ongelofelijke domme vraag.... |:(

Whatever.

• MicHELLo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

MicHELLo

Mahna mana......tuuu tuu tu tu

Mwa, misschien heeft hij wel een zwarte case en bedoelde hij die :)

UNOX, the worst operating system

• BC3 Victim
Euhm ik heb een computer maar op welke knop moet ik drukken om hem aan te zetten? |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

mijn computer gaat niet aan, komt dat omdat ik zonder stroom zit ???? :S

JayGTeam (213177)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Domme vragen bestaan niet, maar domme acties wel.. Use de faqs, helps en zoekmachines om niet zo leuke antwoorden te voorkomen. Verder staat het ook op je componten en in hun handleidingen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• BC3 Victim
Wie is er hier nou dom, iemand die een serieuze vraag stelt of iemand die een ander zit af te zeiken!? |:(

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Jongens, jongens, doe niet zo negatief.
Iedereen moet het toch een keer leren!

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

zal wel een grapje zijn geweest :D

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15

Flexx

This side up

Heoft geen Slot 1 te zijn. Mijn Athlon 700 (met zwart kastje) zit in een Slot A.

Ik denk dat hij toch wat meer info over zijn CPU moet geven.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Check al de topics die die gepost heeft...wat een bull-shit allemaal :P

Verwijderd

Als het een Petium 3 450 is , dan is dat "kastje" gewoon het beschermend (en warmtekwekend) omhulsel van de SECC2 cratridge waarop je CPU zit .

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
FOUT

Hij is er nl al achter gekomen dat ie een Pentium heeft.

Dus zeker geen slot a

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Sick Nick
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 14 mei 2001 20:40 schreef Flexx het volgende:
Heoft geen Slot 1 te zijn. Mijn Athlon 700 (met zwart kastje) zit in een Slot A.

Ik denk dat hij toch wat meer info over zijn CPU moet geven.
Jij bent nog dommer |:(
Hij zegt toch dat het een PIII 450 Mhz is !

• BC3 Victim
heeee!!!!, als je nou voor het eerst een PC open ziet!!!! dan kunnen mensen zulke vragen stellen!!! daar kunnen ze toch ook niets aan doen, wel dan???? niet dus!!!! |:(

Verwijderd

waar zit de any key?mijn pc zegt dat ik daar op moet pressen.

• Sick Nick
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 14 mei 2001 21:19 schreef Bill_Gatjes het volgende:
heeee!!!!, als je nou voor het eerst een PC open ziet!!!! dan kunnen mensen zulke vragen stellen!!! daar kunnen ze toch ook niets aan doen, wel dan???? niet dus!!!! |:(
Als jij voor het eerst een PC open maakt is het mogelijk, mijn reactie was ook naar iemand die om specificaties vroeg (dus wat voor CPU) terwijl hij er dat netjes in z''n verhaaltje heeft vermeld. Waarom lezen sommige mensen het topic niet helemaal voordat ze onzin gaan zitten blaten :(

• BC3 Victim
In een Dell Dimension XPS T450 Pentium III 450 zit een Slot 1, waar geen enkele AMD CPU (K6/Duron/Thunderbird) in past.
Overclocken kan met SoftFSB, tenzij je met gegevens over de brug komt zoals welk mobo model het is, of een biosstring waar dit uit te herleiden valt, of een kijkje met SciSoft Sandra: Motherboard Info...

http://support.euro.dell.com/nl/nl/home.asp?sid=DIM_PNT_P03_XPS_T___

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.uk/pcdir/content/1999/09/systems/gt_soho/dimensionxpst450_th.jpg

http://www.zdnet.co.uk/pcdir/content/1999/09/systems/gt_soho/dell.html

http://www.crev.com/products/showproductpage.asp?siteID=10&CategoryID=229&ProductID=1387

http://support.euro.dell.com/docs/systems/dkub/specs.htm

http://malaysia.cnet.com/Briefs/JustIn/Items/990302a.html

[topic=153312]

• BC3 Victim
die grote waar niks op staat :)

Verwijderd

Jongens jongens jongens en meisjes ;)
iedereen moet toch ergens beginnen? Een forum en FAQ zijn er daarvoor... Als jou nooit verteld is hoe je moet neuken, dan wil je dat toch ook weten? Ik zal nu wel afgekraakt worden, moet dan maar, maar het is nogal zinloos om een leek af te kraken op dingen die die niet weet. Je moet ergens beginnen zeg :(
Pagina: 1