Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT newbie Training CLAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik zit in clan [WMD], en de ontwikkeling die wij doorgemaakt hebben is dat iedereen bij ons leerde UT spelen en toen naar andere clans is gegaan.

Oftewel, men heeft bij de WMD geoefend en is toen overgestapt.

Wij dachten laten we hier eens gebruik van maken.

De [WMD] is nu dus omgezet in een newbie training clan. We proberen zoveel mogelijk friendly wars te spelen, zodat iedereen daar een beetje kennis mee kan maken en een keer kan zien hoe goed hij zelf is tegenover een andere clan.

Iedereen die nog clanloos is en es lekker zonder verplichten in clanverband UT zou willen spelen is bij ons dus van harte welkom.

Het is de bedoeling dat we een lekker grote clan worden zodat je bij een war zelf kan kiezen of je wilt komen zonder dat er een tekort aan spelers komt.

Ik dacht eerst dat de [GoT] zoiets zou worden, maar de [GoT] is helemaal doodgebloed, en de [GoT] had zowieso nooit wars om te spelen. de [WMD] heeft nu al een paar wars staan, en we zijn van plan er veel meer van te maken zodra we echt veel leden krijgen. We staan gewoon ingeschreven op clanbase, maar als je lid wilt worden stuur mij dan even een mailtje

<A HREF="mailto:nick@alteron.net?subject=WMD Clan lid">[WMD]Scimitar</A>.

Het lijkt me errug tof als we lekker veel members krijgen en veel wars kunnen spelen, zo leert iedereen een beetje UT spelen, en je hebt zowieso een hoop lol. En zodra je echt goed bent geworden wordt je waarschijnlijk toch door een andere clan gevraagd, zo ging het bij de meesten.

We zijn wel een UT-only clan
Maar daarbinnen doen we in principe alles (DM, CTF, enzo).
We hebben geen eigen server, maar je kan ons vaak op Gamepoint en Demon vinden, hoewel we waarschijnlijk niet onder onze [WMD]naam spelen voorlopig.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ik zit ook een clan [MdMa] waarvan de meeste net begonnen zijn, de organisatie is nog een beetje rommelig en het gaat (nog) niet om het winnen. Als er gespeeld wordt is dat vaak op gamepoint of barrysworld.In de toekomst lijkt het mij ook wel leuk om tegen andere clans (clanbase) te gaan spelen.
Ziet u allen in UT (team/ctf/assault)

m'n nick is sgaap

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Hee Scimitar....beter idee... Ik game al meer dan 10 jaar maar heb pas sinds kort
thuis internet. En een clan lijkt me fantastisch. Heb nog nooit met zoiets meegedaan.
Dus i'll join the clan, als dat kan.

Groet N

The Milkman / Cosmic Fire

(heb dit ook naar je toe gemaild)

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk kan je joinen, daar was/is dit topic voor
nog ff wat vragen beantwoorden voor je Clanbase profile,
ik zal ze meteen hier neerzetten dan weet iedereen ze die zich in zou willen schrijven.
Dus als je me mailt, geef dan meteen even hier antwoord op:

Nickname ?
ICQ UIN ?
Email ?
Fav Weapon ?
Fav Gamemode ?
GameStyle ?
Age ?

Dan schrijf ik je meteen even in

Onze eerstkomende War is een DM
23 januari om 23.00 tegen [GL]
Friendly, dus wordt wel lachuh.
Die gasten zijn erg tof dus ik denk dat we nog wel langer met ze kunnen doorspelen.

Verwijderd

Vraagje:

Hoe herken je je eigen teammaatjes eigenlijk in zo'n War? Heb het nl. nog nooit geprobeerd (ik ben een soort Hero-for-hire ;) )

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
OK een hele erge newbie vraag, maar wat is een war? Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar is dit gewoon thuis of is het zegmaar een soort lanparty? BDW, je knalt neem ik aan niet op meebers van je eigen clan, of schiet je gewoon iedereen overhoop?

Verwijderd

Topicstarter
Groen Mannetje en Gert, als je allebei UT hebt, wordt dan lid van de [WMD] dan zullen we het je allemaal laten zien, en het is nog hartstikke cool ook.

1e vraagHoe herken je teammates
Je herkent je teammates omdat je allemaal dezelfde kleur hebt. maakt niet uit welke skin je hebt, als je blauw team bent wordt die skin blauw, ben je rood, dan wordt ie rood.

2e vraagWat is een war
Bij een war vechten 2 clans tegen elkaar op een afgesproken tijd op een afgesproken server, en niemand anders behalve die twee clans mag op die server komen. Elke clan is een team waarbij teammates elkaar geen pijn kunnen doen, en je in teamverband de andere clan zo vaak mogelijk moet zien af te maken.

Wars kan je op Lanparty's spelen, maar als je een internetverbinding hebt kan het ook.
Iedereen moet gewoon op internet komen en dezelfde server kiezen.

Meestal spreken de clans voor de war af in een mIRC channel, hier worden dan de laatste dingen besproken.

Verwijderd

Heej Scimitar,

Nog bedankt dat je me hebt ingeschreven, maar wanneer kan ik nou is gaan spelen....ik popel van ongeduld......is er een server ofzo waar ik alvast op kan oefenen....

een dag niet geUTeed is een dag niet geleefd......okee dat klinkt weer triest

MAAR TIS TOCH ZO.........

groeten

Cosmic Fire

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt altijd UT spelen, kijk maar es bij multiplayer en find server
je krijgt dan een hele lijst, de bovenste is de snelste.

Waar ik zelf vaak te vinden ben is op gamepoint.

je kunt in je console intypen

open ipadres
en dan dus het ipadres invullen

bij gamepoint
ip voor gewoon DM: greed.gamepoint.net:3333
ip voor TEAMDM: greed.gamepoint.net:4444
op voor CTF: greed.gamepoint.net :7777

Ik heb net ook een WMD-nieuws mail gestuurd naar alle members, daarin staat het ip van de server waarop we zondag war spelen, daar kan je ook alvast hee om even rond te kijken, daar zijn ook altijd zat mensen om tegen te spelen.

Op Gamepoint kom je mij waarschijnlijk nog wel tegen, en anders moet je me ff mailen of ICQ'en, dan spelen we vrijdag of zaterdag even samen. Ik ben op Gamepoint meestal te vinden als [GL]Scimitar.

Tot zondag in ieder geval en mail me ff als we eerder ff gaan spelen.

Verwijderd

Ja ik speel, als ik een goede verbinding, heb ook vaak online. Maar ik wil ff met "clan members" gaan spelen...ctf met elkaar rules...

c-ya

Cosmic Fire

Verwijderd

Topicstarter
Ging net even mis geloof ik?
We waren met 4 WMD'ers online, maar plotseling was je weg. Ik zie je dan zaterdag wel.

Is er trouwens niemand anders die lid wil worden?
We van maken deze topic nu een beetje chat tussen mij en MilkMan.
Maarreh niemand anders?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:02
Ben de leider sindskort van de GoTclan, eerst was het Rainstorm nog. Maar ik ben tergelijkertijd ook war arranger. er zitten haast 50 man in de clan... lol :D maar we zijn al 2 keer uitgedaagd voor HL en Q2, ik zette een bericht op het clanbase forum, maarja, niemand las het :( dus we konder zelfs niet 5 man vinden voor HL! :( :( maar we willen best wel een potje practicen tegen jullie, Scimitar. Eigenlijk zou het makkelijk zijn dat er hier een extra forumpje in GoT komt over de Clan, dan lezen sommigen dat tenminste :( dat clabase bezoekt toch geen hond, en als er dan een war is kan ik het hier posten en kunnen de [GoT]'ers dat alleen maar lezen door een code erin te planten. Misschien goed id?

Verwijderd

Inderdaad.. IEDEREEN JOINEN DUS !!! die clan is echt grappig..ook al ben je niet zo goed. En het is geheel vrijblijvend, doen dus. You won't regret it

O ja scimitar, mijn ping is de laatste tijd nogal slecht, daarom was ik weg (ping van 3000) eerst was het altijd tussen de 100-300 en dattis wel speelbaar. Wat moet ik nu doen er zijn twee dingen.
1. Network of op Cable zetten of op Modem
(de kabel van casema staat in windows als een 28k8 modem op 115200kbit/s)
2. Netspeed wijzigen....suggeties.

het was wel tof gister....totdat die ping klote werd...maar zaterdag en zondag ben ik er. mzzls

Verwijderd

Topicstarter
Hoi benchmarc

Die GoT zat ik dus ook bij, en zoals je zei
niemand leest dat forum, ik heb ook wel eens wat gepost, en nooit een reply gekregen, toen ben ik er maar uitgegaan, en zelfs dat duurde vrij lang omdat de vorige clanleader noch z'n mail checkte noch clanbase bekeek.

Ik heb hier op het tweakerforum ook al enkele keren voorgesteld oefenmatches met de GoT te houden, en ook daarop reageerde niemand van de GoT zelf.

De officiele GoT server ligt ook zeer vaak plat, die van DolfM is overigens wel erg goed.

Maar de GoT moet even duidelijk maken wie wat speelt denk ik, het is een grote zooi van spelers, en ieder doet wat anders, maak even een verdeling in UT, Q2, Q3, HL enzo.
Verder speelt er online niemand met z'n [GoT] nickname
ik liep ook altijd als [WMD] rond, en nooit als [GoT].

Maar als jij het voor elkaar weet te krijgen om 4 of meer [GoT]ers te verzamelen die willen spelen, dan heb je aan ons een tegenstander. Maar probeer die gasten eerst maar es te bereiken, dat blijkt namelijk vrij moeilijk te zijn.

Ik hoop dat het lukt, dan kunnen we lekker oefenen.

Verwijderd

Ik zou wel graag een keer mee willen doen met ut-en. tenminste als dat goed is zo ja..icq even....( meel ligt ff plat ) naar
40296648

Verwijderd

WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jammer dat me F*cking pc tje niet goed genoeg is voor UT en Q3
Als ik meer geheugen heb ...en misschien wel een nieuwe voodoo kaart (ofzoietsdergelijks) (Quake3 werkt niet met voodoo 1 kaart)...zou ik het wel spelen
Nu speel ik alleen veel Quake2 CTF , heel
leuk, ik heb nog niet Team Death Match gespeeld want weet de ip nummers er niet van :(
me ping is tussen de 200-300 met me 36k6 modempie , dus Railen zit er voor mij niet in met een railgun... :(
En als ik kabel heb (zal nog wel duren..met al die vertraging)
ben ik er helemaal klaar voor!! :)
En ik heb nu UT en Q3 NOG niet ...maar dat verandert.
nou suc6 en ik mail je nog wel.

Verwijderd

Ik zou wel willen joinen, maar op het moment heb ik nogal troubles met mijn UT (zie ook bijvoorbeeld mijn post bij Spielerei).
Zodra die opgelost zijn, zal ik je wel ff mailen :)

See y'all later

Verwijderd

Scimitar, op welke server spelen jullie eigenlijk, ik kan jou nooit vinden.

[GoT]Marko

Aha ik zie het al.

Verwijderd

Topicstarter
Jopie99

Wat zijn je problemen dan? ik heb ff een search gedaan op het forum maar kon geen posts vinden waarin jij de problemen vertelde.

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

Ik heb een gigantisch probleem.
Met me ouders, indirect met kpn,
conclusie telefoontikken.

Speel je effe een maandje rustg UT, katsjing, :) :) :)

blij als ik volgend jaar kas ben.
Leve gratis internet

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

ehh lees daar maar :( :( :(
en die smiles 3 regels lager

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
FF een vragie..kan ik een beetje fatsoenlijk spelen met me 56k6?
Lijkt me stug! maar maybe als ik bij een game server inbel?
Laat het ff weten...dan wil ik ook joinen...anders moet ik het maar houden bij LAN-party's.

Verwijderd

56k is geen probleem, ik speel ook online met een 56k, soms wat lag maar dat kan ook aan de server liggen. Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het zou in principe prima te doen moeten zijn, moet je gewoon maar een proberen, neem de server met laagste ping en kijk hoe het loopt.

Je bent in ieder geval welkom bij de [WMD]

Verwijderd

ik zit er ook aan te denken om een clan te joinen maar zit die wmd clan niet een keer vol ofzo?
als dat niet et geval is wil ik wel eens een paar wars met jullie meespelen

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nu met 10/11 man, enne ik denk niet we vol zitten, want niet iedereen kan of wil altijd spelen. Als je bijvoorbeeld iedere dag van de week een war hebt dan kan je een keer denken "nou vandaag ff niet hoor" Dus je bent nix verplicht, mocht het zo zijn dat een keer iedereen tegelijk komt voor een 5x5 war ofzo dan kan je 2 teams maken, voor elke match een ander team, dus ik denk dat het wel goed komt.

Maar als je mee wilt doen, mail me ff dan schrijf ik je in. (wat in die mail moet staan heb ik een paar postings geleden ergens gezegd)
Pagina: 1