Toon posts:

[BC3] PC reset zichzelf na het afsluiten spellen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het sinds een tijdje voor elkaar weten te krijgen om mijn voodoo 2 te laten samen werken met mijn ati radeon.

Alleen loopt mijn pc niet erg stabiel nu onder direct 3d. Gta2, bijvoorbeeld, laat mijn computer resetten als ik hem afsluit (nog nooit last van gehad daarvoor). Meer spellen hebben dat. Nieuwere spellen lijken er geen probleem mee te hebben (Fifa 2001 draait stabiel en sluit stabiel af).

Ook heb ik nog steeds last van het alt-tab-in-vesa2-modus-en-dan-vast-gaan-zitten-onder-win98 probleem.

Van de voodoo 2 gebruik ik directx 7.0 beta drivers, de radeon heeft de nieuwste (7075). Direct x 8.0 is geinstalleerd.

Ik gebruik windows 98.

Ik hoop dat iemand me de oplossing kan geven voor deze problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Hmmm een soortgelijk probleem had ik eerst. Mijn computer ging gewoon spontaan resetten als ik photoshop uitdeed. (had dus altijd photoshop aan voor een tijdje :+ ) Ik hoopte de probleem op te lossen door photoshop opnieuw te installeren maar dat hielp niet. dus moest ik maar mijn HD formateren en win2k opnieuw installeren. (irritant veel werk :( denk dat ik maar zo''n bootable cd ga maken met office en windows en photoshop ga maken en geen password hoef in te tikken en ook niet hoef op te letten schijnt te kunnen)

dus volgens mij kan je het beste je HD formateren en windows opnieuw installeren >:)