[BC3] Systeem update, wat voor mobo en proc?

Pagina: 1
Acties:

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Ok, kheb nu een Athlon TB 800mhz met een Asus A7V bordje. Nu wil ik eigenlijk binnekort overvliegen naar een nieuwe Athlon en Mobo :D. Ik zat zelf te denken aan een proc met 266mhz fsb, en nu wil ik ff weten of iemand ervaringen met dat ding heeft (loopt ie een beetje ok), en welk mobo''tje ok is.

Ik koop in ieder geval geen A7V 133, want dat vindt ik niet zo''n fantastisch ding. Liefst een bordje met DDR mem. >:)

Of zeggen jullie van; hou het maar op de proc die ik nu heb?

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:09

Blauw

De Schreeuw

Een 800 is toch nog heel aardig? Volgens mij kan je beter wachten tot die echt op is en dan een nieuwe kopen :)

• BoNeZ99
Mwah, kvind ''m niet zo fantastisch eigenlijk. Hij loopt idd wel sneller als een 1ghz van een vriend van me, terwijl ik alleen maar 256mb geheugen heb (128meer). Maar kwilde iets van een 1333 ofzo. Tenzij de nieuwe AMD proc. een beetje snel uitkomt.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

ik zou idd gewoon je proc en mobo houden en een nieuwe cooler kopen en ''m dan gewoon een beetje overclocken als je ''m echt zo traag vind

• BoNeZ99
Ach ja, misschien moet ik maar gewoon wat geheugen en een nieuwe videokaart kopen ofzo.