Toon posts:

[BC3] 2 x pc met 1x monitor...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een internet pc en een spel computer, helaas door gebrek aan financiele ruimte heb ik voor beide computers maar 1 monitor.
hoe kan ik zo goedkoop als mogelijk toch allebij de pc''s aansturen met maar 1 monitor?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Met een KVM switch, weet zo helaas niet waar ze ze verkopen maar misschien kan een goede pc boer ze bestellen?

Flickr | Lego collectie

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op maandag 14 mei 2001 15:26 schreef TAG_Speedy het volgende:
Met een KVM switch, weet zo helaas niet waar ze ze verkopen maar misschien kan een goede pc boer ze bestellen?
Tsja, dan ben je toch al een meijer (100 gulden) kwijt inclusief kabels en dergelijke, en dan heb je alleen monitor, dus nog steeds twee muizen en toetsenborden, als je de volgende post leest dan weet je een iets duurdere oplossing, maar ben je absoluut verzekerd van een goede beeldkwaliteit........

Ik ben dus op mijn bek gegaan met zo''n goedkoop kastje, want ik kreeg strepen door mijn beeldscherm heen :(

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

monitor met zowel 5BNC als Dsub VGA aansluiting, zoals de Iiyama Visionmaster Pro modellen. Helaas gaat 5BNC er steeds meer uit...
Andere "oplossing" : winvnc server installen op een pc, server van maken, en dmv vncviewer over het netwerk benaderen (remote admin proggie dus)