Toon posts:

* [GoT] CTF server status update *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Adres: ctf.unreal.tweakers.net
Map pack van 1.5MB hier neer te halen.

Na anderhalve week te hebben gedraait zijn er wat aanpassingen aan de server gemaakt:

- Custom maps verminderd (alleen kleine maps zonder bugs :) )
- Max clients 10 + 2 spectators
- Max download speed voor wie de maps niet heeft: 5KB/s
- Max download size: 1.5MB. Grotere maps worden door de server niet meer geupload
-Mutators: Chainsaw en Fatboy. Nog geen nieuwe mutators gevonden die op de retail versie van UT werken.
- Commentaar en suggesties zijn nog steeds welkom!

Vooral de beperkte upload snelheid vd server zal de pings op custom maps verbeteren, wat tot nu toe een probleem was.

Ik heb een aantal grappige screenies gemaakt die ik binnenkort eens op een pagina zal kwakken. Als iemand nog wat coole screenshots heeft gemaakt op deze server (liefst van custom maps) kunnen die er ook bij. Meer info bij de volgende update.

Het is 'savonds en in het weekend bijna altijd druk, dus kom eens langs en knal wat mede tweakers uit mekaar!

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/dhavande/got.jpg

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Wat doet dat:fatboy?
Is dat de mutator die al die poppetjes zo dun maakt, wat een domme mutator. Heeft hij nog meer functies of niet?

Verder is het een top idee, altijd gezellig druk.
Ga meteen weer ff kijken....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
met fatboy begin je dun, hoe meer mensen je afknalt des te dikker wordt je.....
Hierdoor zijn goede spelers makkelijker te raken..

Verwijderd

Topicstarter
Nog 1 ding: Skinz doen het eindelijk! De server bevat nu de Fragmaniac skinpack, die ook werkt bij CTF games!

Verwijderd

Kun je nog een keer dat ip-adresje hier neerpleuren, plz....zo ja, dan zie ik jullie nog wel... :)

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Ik kwam net niet op de server.
Kreeg een foutmelding:
Server weigert iets te uploaden of zo..
(weet niet meer precies)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Topicstarter
62.108.16.215

Vince, ik was vandaag met de server aant klooien, onder andere om die download limiet te testen. Probeer het nou nog eens? Als je nog steeds een foutmelding krijgt moet je me even laten weten wat de melding precies was. Anders kun je ook gewoon de maps en skinz effe downloaden weet je... :)

Verwijderd

Dolf, die mappack is dezelfde als die vorige link neem ik aan ? Alleen zonder Arabian Nightmare en Ceremonial toch ?

Ik heb trouwens een gave voicepack gevonden voor de boss-skin, maar die moet wel op de server worden geinstalleerd wil ie werken.

Hier de link :
http://unreality.org/mutated/updates/Xan%20cuss%20pack.umod

Trouwens, gaaf dat het skinpack nu werkt, ik ga vanavond als spiderman denk ik .....

Keep up da good work !!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Dan krijg je toch niet weer zo'n groen pakkie aan hè. Da's verdomd lastig moet je eerst wachten tot de naam in beeld komt eerdat je weet welk team het is.

Ik werd er ook uitgekickt trouwens, hij wilde de skins niet uploaden. Is ook 2.5 MB, daarom waarschijnlijk.

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Heb je de skins ook in een pack gezet,
zo ja waar kan ik die downen...

Ik zal vanavond een ff checken of ik op die server kan komen...

Mijn BGG profiel

Verwijderd

Vince, zie de link bovenaan in de topic.

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Sorry,
ik dacht dat dat alleen de maps waren.
Iemand had het namelijk over 2,5 Mb.

Foutje :)

Mijn BGG profiel

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Zijn volgens mij ook alleen de maps.
Enniewee fragmaniacs skinpack is hier:
http://www.unreality.org/files.asp?mode=redirect&id=1422

Ah, ik zie nu dat het linkje ook al bij Dolf post staat.. naja :D

Verwijderd

Topicstarter
:)

Server is even uit de lucht geweest, morgen staat ie gewoon weer aan.

Verwijderd

Jij weet hier nogal veel van he DolfM :)

Verwijderd

Saja, ik weet niet of je stom bent, maar het is zijn server....

Verwijderd

Dan zal ze wel stom zijn ;)
Pagina: 1