De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
t'' zijn vrij nette temperaturen voor deze tijd van het jaar
.
Alleen dat je koeler bijna 7000 toeren maakt lijkt me wat aan de hoge kant. Maar het kan natuurlijk wel.
Alleen dat je koeler bijna 7000 toeren maakt lijkt me wat aan de hoge kant. Maar het kan natuurlijk wel.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Wat is dan het probleem?Op maandag 14 mei 2001 11:14 schreef SimbaDaBom het volgende:
Zie me comp. zie me sign. maar nu heb ik net een paar scr shots gemaakt van me bios.
Cpu Fan Rpm 6818
System Temp. 42C
cpu temp. 38C
Top techIII Disabled???
Cpu critical temp Disabled??
Chipset Voltage Adjesut 3.3V
klopt dit?? ja ik ben niet zo computer slimmerd dus ik heb wel een scan maar kan dit niet op de site zetten mail me anders via icq als iemand dit kan doen?
bvd
ltr
Het plaatsen van die scan is niet zo moeilijk, kan ik wel voor je doen.
Heb je al een website?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nee en ik wil geen moeite doen om het te maken ik kan het je mailen of icq, icq is echt simple dus why not?
Verwijderd
Boeiend,
de CPU is koeler dan de kast ??
Soort van wonderbaarlijke ontvangenis dus...
//edit vangen is met een ''v'' aan het begin, ontvangenis dus en niet ontangenis. Dat zou met waterpomptangen gaan ..*ehum*
Soort van wonderbaarlijke ontvangenis dus...
//edit vangen is met een ''v'' aan het begin, ontvangenis dus en niet ontangenis. Dat zou met waterpomptangen gaan ..*ehum*
Waarom denk je dan dat je pc niet goed loopt?
Je hebt het verder nergens over problemen of wat ook? Die temps zijn als ze zeker weten kloppen (betwijfel ik
) goed.
Je hebt het verder nergens over problemen of wat ook? Die temps zijn als ze zeker weten kloppen (betwijfel ik
voor de rest lijkt me alles ok.Boeiend,
Soort van wonderbaarlijke ontangenis dus...
Pagina: 1