[BC3] sony crx140e doet ut nie

Pagina: 1
Acties:

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
een oom van me heeft een sony crx140e brander, maar heeft nog geen 1 cd kunnen bakken. je krijgt telkens een buffer underrun error enzo bij het copieren.
dus ik ff kijke en idd de ide kabels fout. nou veranderd dus. nog een keer probere Weer fout:( en met data precies het zelfde.
ikkke denk , nou drivers fout fzo. ik naar sony sitetoe. staan er helemaal geen drivers voor dit model.

ondertussen kan ie nog steeds nie brande. kent iemand dit probleem en hoe los ik het op :?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
beetje meer info is ook wel lekker,

wat voor os, welk brand proggie?, waneer de fout, altijd de fout, hoe kopieer je , wat is de instelling van de brander en eventueel cdrom, brand je 1 op 1 of via hdd, etc..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Op maandag 14 mei 2001 11:10 schreef psygho het volgende:
beetje meer info is ook wel lekker,

wat voor os, welk brand proggie?, waneer de fout, altijd de fout, hoe kopieer je , wat is de instelling van de brander en eventueel cdrom, brand je 1 op 1 of via hdd, etc..
hij draait windows me op een 800 Mhz intel
hij gebruikt gewoon adaptec 4
hij heeft verder geen biezondere instellingen, op elke speed gaat het fout.
ook is het aantal tracks niet belangrijk.
zelfs met 1 track luck het al niet. hij zegt op een gegeven moment dat ie een buffer underrun heeft verder nix.

bij brander van hdd gaaat net zo fout als vanaf een cdtje .

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zelf heb ik dezelfde writer, bij mij kan je alleen op 4x een cd maken op 8x lukt het nooit. hou het komt?? weet ik niet (volgens mij is het gewoon een klote ding). Ik heb er 700 piek voor betaald.

Ik heb een pIII 450 met 128 mb intern geheugen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

doet ut perfect bij mij, MAAR je moet NIET de laatste nero gebruike want daar krijgt ie idd underruns enzow meej, ik weet nie waar ut aan ligt ofzow maar ik hep ut getest.
Ik gebruik versie 4.0.9.1 en die doetut goed, probeer ut eens... :)
suck6 ermeej nog

I see dead pixels...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sony CRX140e op AMD K6-II 450@500 draait gewoon met 30GB Quantum ATA66 schijfje 1op1 on the fly onder Win98SE met Cequadrat (tegenwoordig Roxio) WinOnCD3.7 Power Edition, wel even servicepackje moeten doen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Je kan een firmware upgrade proberen.
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/

Succes
Pagina: 1