8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
wat voor os, welk brand proggie?, waneer de fout, altijd de fout, hoe kopieer je , wat is de instelling van de brander en eventueel cdrom, brand je 1 op 1 of via hdd, etc..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
hij draait windows me op een 800 Mhz intelOp maandag 14 mei 2001 11:10 schreef psygho het volgende:
beetje meer info is ook wel lekker,
wat voor os, welk brand proggie?, waneer de fout, altijd de fout, hoe kopieer je , wat is de instelling van de brander en eventueel cdrom, brand je 1 op 1 of via hdd, etc..
hij gebruikt gewoon adaptec 4
hij heeft verder geen biezondere instellingen, op elke speed gaat het fout.
ook is het aantal tracks niet belangrijk.
zelfs met 1 track luck het al niet. hij zegt op een gegeven moment dat ie een buffer underrun heeft verder nix.
bij brander van hdd gaaat net zo fout als vanaf een cdtje .
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Ik heb een pIII 450 met 128 mb intern geheugen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik gebruik versie 4.0.9.1 en die doetut goed, probeer ut eens...
suck6 ermeej nog
I see dead pixels...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen