Toon posts:

[BC3] goed burn-in programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed burn-in programma om tegelijkertijd mijn cd-rom, hd, processor en geheugen van mijn nieuwe laptop eens goed warm te maken, om te zien of hij het overleeft (anders nen nieuwe aan meneer dell vragen).
Ik heb al sisoft sandra gebruikt en hotcpu 2, beiden met goed resultaat (= geen problemen), maar Sandra test om de beurt de onderdelen en hotcpu enkel de cpu. Ik ben nu op zoek naar een programma dat al die dingen tegelijk test.
(ik dacht al zelf aan het idee om bijvoorbeeld een videocd (dvd heb ik niet :( ) te coverteren naar divx.
Dan stress je verschillende onderdelen. Heeft er iemand andere suggesties??
edit:
Programma''s hoeven niet onder windows te draaien, linux is ook ok

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
wat dacht je ervan om meerdere progs tegelijk te draaien..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
}:O + Mega kopieeractie van CDROM naar HD, terwijl je newsgroepen van het inet staat te leechen. Als klap op de vuurpijl laat de 3DMark2001 benchmarken in een loop.

Genoeg stress??? >:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
download BURNINTEST van www.passmark.com en dan geloof ik versie 2.2 Pro. Test HDD, CPU, geheugen, CDROM, COM poorten, floppy, 2 en 3D graphics.

-------------------------------------------

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Start gewoon 6 sessies SISO

Verwijderd

sisoft sandra pro versie
doet gelijk je hele systeem inburnen
dwz hdd,cdrom,networktraffic etc etc

Verwijderd

Niet alles is handig.

Ale ik bv met 400 KB/sec een DivXje uit een newsgroup trek, en daarbij de CPU wat tijd moet vrijmaken voor de newsreader, merk ik meteen dat de CPU-temp 2 graden draait. En dat heb ik met meer proggies.

Dit omdat de }:O de cycles effectiever weet te gebruiken en dus meer transistortjes aan het werk weet te krijgen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tsja, ik zou gewoon een DVD->DivX of VCD->DivX proberen en anders een koetje...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1