[BC3] Dvd inbouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
(jarig!)
Goedkoopste oplossing?
DVD-Speler aan je primaire IDE channel hangen?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Morge mensen nou wil ik dvd inbouwen om dvd te rippen sssssst. En om ze ook te zien nu ik nog steeds geen dvd in het huishouden is.

Ik heb een ms6199VA moederbord en ik heb nu ook maar 2 cdrom plekken vol?? Ik kan geen 3e bij doen moet ik dus een nieuwe kast kopen, en/of een nieuwe moederbord?

(optie 2 me 40x cd-rom eruit gooien en dvd op die plek maar me brander gaat (weet ik niet eens), het is een cd-w54ek cdrw laufwerk ach ja bitteeeeeeeeee(stond op de Handbuchhhhh)

maar wat is nou het goedkoopste optie?? en wat gaat dit geintje me kosten

bvd
ltrrr

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
btw ik weet niet in welke topic dit hoort???
processors & mobo''s?
opslagmedia & I/O controllers?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Die DVD speler is ook gewoon een CDrom speler, die haal je er dus gewoon uit.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
(jarig!)
Op maandag 14 mei 2001 10:57 schreef SimbaDaBom het volgende:
btw ik weet niet in welke topic dit hoort???
processors & mobo''s?
opslagmedia & I/O controllers?
Laatste [OM] Opslagmedia & I/O Controllers, maar hier in [HA] staat ie ook wel goed! :)

Heal the internet ...

• BC3 Victim
maar heeeee wacht ff ik heb een tv kaar kan ik een externe dvd speler niet aansluiten dna kan ik hem ook af en toe los koppelen zodat me ma ook een fimpie kan kijken ??

Kan dit ? en is de kwaliteit van de dvd speler dan wel goed? omdat hij via die tvkaart dan zal lopen of denk ik nu raar?

Verwijderd

Leer eerst eens Nederlands te praten.
Ik zou de CD-ROM er idd ook uithalen.
Veel succes! Hopelijk lukt het!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
(jarig!)
Op maandag 14 mei 2001 11:05 schreef SimbaDaBom het volgende:
maar heeeee wacht ff ik heb een tv kaar kan ik een externe dvd speler niet aansluiten dna kan ik hem ook af en toe los koppelen zodat me ma ook een fimpie kan kijken ??

Kan dit ? en is de kwaliteit van de dvd speler dan wel goed? omdat hij via die tvkaart dan zal lopen of denk ik nu raar?
Hier kan ik dus echt geen brood van bakken hoor...

Heal the internet ...

• BC3 Victim
een externe dvd speler op me tv kaart? to the point kan dit?

• BC3 Victim
heeeeeeeeee kom op zeg leer eens nederlands praten waar slaat dit op omdat ik een paar typ foutjes laat zitten. Ik had gewoon geen zin om dit recht te zetten.

Je wordt meteen veroordeelt man, gvd.!

• BC3 Victim
veroordeeld

heheee sorry

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
(jarig!)
Op maandag 14 mei 2001 11:15 schreef SimbaDaBom het volgende:
een externe dvd speler op me tv kaart? to the point kan dit?
Als je DVD speler een coax uitgang heeft moet dat mogelijk zijn. Of je tv-kaart heeft een svga in.

[off-topic]
Een paar typefoutjes:? Ik bespeur er zo al 4. Gebruik van leestekens en dergelijke kan het lezen ook een stuk makkelijker maken.
[/off-topic]

Heal the internet ...

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op maandag 14 mei 2001 11:06 schreef klaasjong het volgende:
Leer eerst eens Nederlands te praten.
offtopic:
Ik heb op heel het GoT nog niemand
horen praten hoor >:)

Maar om even ontopic te gaan, waarom haal je niet gewoon je cdrom eruit en plaats je hem niet daar??

edit:
slecht nederlands

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Boogie
  • Laatst online: 24-04 04:51
Heeeeeeeeee, kom op zeg,"leer eens nederlands praten", waar slaat dit op? Omdat ik een paar typ foutjes laat zitten?
Het gaat hier niet om de type fouten, maar om alle leestekens die je vergeet.

edit:
To much Meta tags?

[edit2]
Wat zit ik moeilijk te doen, in 25 topics gereageerd, waarvan 20 gestart, 7 slotjes :r[/edit2]

Verwijderd

wat is dit voor zaadtopic!! geef ons eerst even normale informatie die klopt eer je met allerlei dingen begint te brallen....

ik snap je probleem niet echt.... je heb geen ide poorten meer vrij?? of heb je geen ruimte in je kast meer????

trouwes... als je een soundblaster heb... kan je daar ook je DVD opaansluiten (hebben onboard IDE controller (tenminste de iets oudere versies). hoe het met die nieuwe versies zit hebbik geen idee van!

• BC3 Victim
Euh nou geen cd-rom vakje zeg maar.
Ik heb een live1024 (is dat blaster??).

En als ik dat via me blaster dan doe hoe gaat dat beeld dan? (dus via welke ingang?)

Verwijderd

Trek gewoon je CDrom eruit en pleur daar die deeveedee voor in de plaats. Een DVD speler kan precies hetzelfde als jouw CDrom spelertje en hij kan ook nog DVDtjes lezen.

Dat is de oplossing, tadaaaa!

En een cursus NL zou ook niet verkeerd zijn...

• Boogie
  • Laatst online: 24-04 04:51
20 november 1982
Zal de leeftijd wel zijn.

Ik intepreteer "geen vakje" maar als "geen ruimte meer in de kast". Dit houdt in dat je of een nieuwe grotere kast moet kopen, of je CD-speler eruit moet halen.
Als je daar een DVD speler voor in de plaats zet (let op: master-slave instelling!) kun je inderdaad via je TV-uit naar DVD''s kijken.

Veel plezier, en probeer toch iets meer leestekens te gebruiken en meer info te geven, zodat je bruikbare reply''s krijgt.>:)
Lezen helpt ook, of aan je "vrienden" vragen.

edit:
typo

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:29 schreef The_YellowDog het volgende:
(...) trouwes... als je een soundblaster heb... kan je daar ook je DVD opaansluiten (hebben onboard IDE controller (tenminste de iets oudere versies). hoe het met die nieuwe versies zit hebbik geen idee van!
Dat zou ik dus maar niet doen. In de handleiding van die kaartjes wordt expliciet gesteld dat dit geen IDE connector is.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

wat is nou eigelijk het probleem?
dat ie geen plek meer in zn kast heeft of dat zn ide bus vol zit?
anyways trek gewoon die 40x cd-rom eruit en steek die dvd erin.

trouwens het is een beetje lastig rippen met een externe dvd speler he?
Pagina: 1