[BC3] een site voor pc kasten? in NL??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een site voor pc kasten? in NL??

net als http://www.nikao.net maar dan in nl en met de prijzen erbij?

alvast bedankt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niemand een site of winkel waar je mooie kasten kan kopen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

www.tweakers.net

pricewatch
kasten

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Ik zou even een search doen in het Die-hard Overclocking & Case Modding forum.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

www.ned-cool.nl

Schitterende Antec kasten!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• BC3 Victim
die laatste is wel geinig maar hebben weinig en niet zo cool als de eerste site1

en searchen op dit forum leverde alleen sites op met kasten van mesen enz. dus geen winkels.

iemand anders nog??

Verwijderd

he jij bent vast opzoek naar hetzelfde,
ik zoek ook zo`n site want ik ben opzoek naar een kast waar je alles er zo uit kan trekken.

heel moeilijk te vinden

Verwijderd

Kijk eens op http://www.chieftec.com Bij Memo kunnen ze een aantal van de Dragon en Scorpio serie leveren.

• BC3 Victim
maar het is helaas geen bedrijf in nederland!

Pagina: 1