Toon posts:

[BC3] Welke headset is de beste voor games/muziek/etc.?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Klein onderzoekje:

- Welke gebruik jij?
- Waarom gebruik je die?
- ev. goeie, slechte ervaringen
- ev. koopadvies

Serieuze replies worden ontzettend gewaardeerd :x

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Wil je echt een headset gaan gebruiken? dus koptelefoon + microfoon? want die zijn meestal van mindere kwaliteit als een losse koptelefoon (sennheiser :) )
trouwens hoort dit niet thuis in AV?

Verwijderd

Topicstarter
1) hier krijg ik meer replies, het klinkt beetje stom, maar een forum met maar 5000 posts is wel erg weinig en aangezien ik zelfs hier weles moeite heb om replies te krijgen....
2) het maakt niet uit, als je een goeie zonder mic weet is het ook goed
dit is gewoon om me te kunnen oriënteren
en zoon micje leek me wel handig :]

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

ik blijf er bij -> losse koptelefoon. (bijvoorbeeld deze . Als je iets goedkopers wilt kijk dan gewoon even hier

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:57

DaRoot

Some say...

Ik heb een tijdje terug een Philips SBC HP080 gekocht bij Blokker (jaja) voor een tientje... Is met grote oorschelpen die om je oor zitten... verstelbare hoofdband, enkelvoudig snoer... Ik vind dat er een perfect geluidje in zit!! Vooral met mijn SB Live op headphones instelling...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:42
SBLive op headphones mode? dat zuigt VERSCHRIKKELIJK... Mijn Sennheiser HD580 via m''n Denon 2000RIII klinkt echt BAGGER met die instelling. ik houd em mooi op default... die speciale settings hebbie alleen nodig om verlepte speakers te compenseren ofzo.

als mike gebruik ik gewoon een staand dingetje dat bij m''n Live retail kwam...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 15:10 schreef P5ycho het volgende:
SBLive op headphones mode? dat zuigt VERSCHRIKKELIJK... Mijn Sennheiser HD580 via m''n Denon 2000RIII klinkt echt BAGGER met die instelling. ik houd em mooi op default... die speciale settings hebbie alleen nodig om verlepte speakers te compenseren ofzo.

als mike gebruik ik gewoon een staand dingetje dat bij m''n Live retail kwam...
Mm... bij mij geeft koptelefooninstellingen + SB Live een wat meer 3D-geluidprestatie... dat vind ik toch iets voller klinken dan die default-alsof-je-rechte-muren-tegen-je-aan-krijgt-instelling ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een tijdeje geleden de plantronics LS 1 gekocht deze heeft een zeer goed kwaliteit microfoon en koptelefoon ook heeft deze een knop om de microffon uit te schakelens

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1