Ik heb een SuperMicro 760-A en daarin zit een 300Watt voeding, hij werkt prima enzo, maar een tijdje geleden had de voeding wat problemen. Voeding werkte ff niet, dus ik ff kijken of het aan mobo lag, nee, mijn Antec 300watt die ik hier ook nog heb liggen (van een andere puter) werkte prima. Dus ik sloot de oude weer aan om te kijken waarom hij het nou precies niet deed, maar spontaan werkte hij weer, alleen de 2de koeler in de voeding doet het sindsdien niet meer.
Tegenwoordig is hij ook een stuk warmer en de lucht die eruit komt, alleen het systeem draait nog prima, MSItje is stabiel.
Ik heb CompTechWorld gemailt (waar de kast vandaan komt) en heb een RMA nummer gekregen dat ik zo terug kan gaan voor een nieuwe, alleen mijn vraag is of dat nu wel nodig is.
Hij zit er nu goed in, alleen die warme lucht is niet zo super.
Het gaat bdw om de 2de koeler die erin zit aan de binnenkant van de puter. Er zit er ook eentje aan de buitenkant (zitten 2 koelers in mijn voeding)
Tegenwoordig is hij ook een stuk warmer en de lucht die eruit komt, alleen het systeem draait nog prima, MSItje is stabiel.
Ik heb CompTechWorld gemailt (waar de kast vandaan komt) en heb een RMA nummer gekregen dat ik zo terug kan gaan voor een nieuwe, alleen mijn vraag is of dat nu wel nodig is.
Hij zit er nu goed in, alleen die warme lucht is niet zo super.
Het gaat bdw om de 2de koeler die erin zit aan de binnenkant van de puter. Er zit er ook eentje aan de buitenkant (zitten 2 koelers in mijn voeding)