Toon posts:

[BC3] Problemen met hd/moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,
ik heb een hele tijd terug een nieuwe pc gekocht, nu heb een Thunderbird 800 en een Asus A7V. Als HD heb ik de Maxtor Diamondmax 40+ 30,7 gig.
Nu heb ik vanaf het begin al problemen met mijn moederbord. Ik heb de HD aan de ATA100 hangen. Nu heb reageert alles beetje te traag enzo, nu heb ik maar eens ge-bencht met HD-TAch. hieronder zie je het plaatje

Afbeeldingslocatie: http://assassination.gameparty.net/hd.jpg

Dit kan toch nooit goed zijn of wel :?
Heb hem ook bij iemand anders ingehangen met dezelfde kabel, ook een a7v en die heeft wel een goeie benchmark.:?
En m''n andere probleem is, als ik mijn cpu heb overgeclocked via FSB en ik moet restarten krijg ik geen beeld meer, dan moet ik mijn POwerbutton even vasthouden en weer aandoen en dan gaat hij naar de bios heen....heeft iemand suggesties? moet ik hem terugsturen, kan er toch vanuit gaat dat dit aan het moederbord ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Via drivers geinstalled, en hij heeft dit probleem in win2k/98/me
ennehh ik heb ook de promise drivers geinstalled die op de officiele asus site staan

Verwijderd

de asus a7v is niet goed over te clokken via frm daar door heb gaat je hartdisk en het geheugen langzamer en slechter draaien

Verwijderd

Topicstarter
Ook als ik standaard op 8x100 heb.. dan is de HD nog niet goed

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je wel de drivers geinstaleerd van de ata100?
Heb ook een a7v en ik heb er geen problemen mee.:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou mijn systeem even posten...

Amd Thunderbird 800
Asus A7V
3COM 10/100 mbit netwerk
Maxtor DiamondMax 40+ 30.7gig
Maxtor Diamondmax 7,5 gig
SbLive 1024 Player
Creative Geforce 2 GTS 32mb
Plextor 12x 10x 32x Ide
Pioneer 10x 40x DVD

Zo dit was ''t wel. Nah .. ik weet het ook nie meer. Mijn CPU kan trouwens niet eens fatsoenlijk op 8,5x100 lopen!:( das toch raar toch?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 00:40 schreef chucky666 het volgende:
Heb je wel de drivers geinstaleerd van de ata100?
Heb ook een a7v en ik heb er geen problemen mee.:)
Jah di eheb ik geinstalled

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://assassination.gameparty.net/hd2.jpg

Dit is mijn al oudere 7,5 gig die aan de ata66 hangt!...
Als ik de Maxtor trouwens aan de ata 66 bus hang is de bench hetzelfde.. behalve de BURST niet natuurlijk.

Verwijderd

Ja moet je voor de gein is proberen de ATA100 driver niet te installen onder w2k...heb je je eerste BLUE-screen al aan je broek hangen voor je Blue uit kan spreken... :)

SORRRY verwijderen please.....had perongeluk new post gedaan....:(

Verwijderd

ok is al veranderd blijkbaar...maar Nego, je MOBO zuigt, laten we eerlijk zijn, als je hem nou ff opstuurd dan krijg je tenminste met een week weer een goeie.....waar je ook fatsoenlijk kan branden zonder direct 90% cpu usage te hebben....

Verwijderd

Topicstarter
Oh jah met branden word gewoon 90% van mijn cpu verbruikt!>. das mie lame!!!:P

Verwijderd

Topicstarter
Damn... niemand?? wat moek ermee?

Verwijderd

Topicstarter
And Up it is...

Verwijderd

Topicstarter
help:?