[BC3] Microsoft optical mouse

Pagina: 1
Acties:

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Heeft waarschijnlijk geen nut :P maar heb je al geprobeerd je muis via de meegeleverde adapter op de PS/2 poort aan te sluiten?

PC Specs

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 21:03

gebruikersnaam

Ja echt!

Mijn USB MS optical intelliemouse (die met dat coole lichtje) is stervende.... :(

Als ik de muis intensief gebruik komt er opeens een zandlopertje in beeld, vervolgens beginnen alle programma''s te schokken (dan staat het beeld wel 20 sec vast), het lichtje gaat knipperen en vervolgens gaat het lichtje uit.... dan is de pc totaal gecrashed. Als ik een ps2 muis erin doe heb ik nergens last van.

Iemand tips hoe dit op te lossen? Ik ben namelijk aardig gehecht geraakt die muis

• gebruikersnaam

gebruikersnaam

Ja echt!

Meegeleverde adapter? Ik kreeg er alleen een plastic zakje bij :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tsja.. ik heb hier al een post over geplaatst, er werd niet echt op gereageerd ofzo... maar ik heb ook probs met die muis. Vastlopen van win, muis blijft stilstaan etc etc.
ik heb op het Microsoft Newsgroup forum een post geplaatst. Daar komen dit soort problemen heel vaak voor. Bij veel mensen is het een draadje in de muis die los-zit of gebroken is. Iemand daar zei dat je hier: http://support.microsoft.com/directory/question.asp?sd=gn&fr=0 gratis hulp kon krijgen. Je moet dan inloggen met je Passport (hotmail etc.) en dan moet je je Product ID invullen. Maar toen ik het invulde accepten hij die PID niet. Met streepjes niet en zonder ook niet. Het kan misschien liggen aan het land van aanschaf ofzo. Ik vind MS support trouwens echt slecht. Je kan op microsoft.nl echt geen ondersteuning vinden voor Nederlandse gebruikers.

microsoft newsgroups hardware: http://communities.microsoft.com/newsgroups/default.asp?icp=GSS&slcid=us

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Daar heb ik ook wel eens last van... Ik heb een logitech cordless scrollmouse en af en toe loopt de hele boel vast en dat is dan als ik scroll of met de scrollknop of met de scrollbar aan de zijkant.... heel vaag :(
ik kan het me verbeelden maar volgens mij doet ie het eerder als ik Winamp ook draai maar dat kan ook toeval zijn. aan de drivers kan het volgens mij niet liggen kheb pas de nieuwste logitech drivers gedowned...
best vervelend want je moet dan gewoon resetten en je bent dan alles weer kwijt waar je mee bezig bent :(

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• misfire
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 20:56
Ik vind het wel raar dat dat aan de muis zou liggen? Heb je de MS software geinstalleerd? Die zorgt af en toe voor problemen. Gebruik je ook wel eens andere USB apparaten? Hebben die geen problemen, maw werkt je usb poort goed? Probeer het eens met het ps/2 verloopstekkertje (hoort er wel bij te zitten).

Overigens is het normaal als je pc crasht dat je muis uitgaat, tenminste mijn muis doet dat ook als mijn pc (zelden nu gelukkig) crasht. Intellimuis Explorer btw, nu 1,5 jaar oud en nog niks mee gehad.

• BC3 Victim
ik heb wel zo''n ps/2 verloopstekkertje..
en mijn toetsenbord zit ook op USB en die werkt prima.

eerst liep win alleen vast als ik dat stekkertje gebruikte. Met alleen USB dan loopt win niet vast.

Hier is mijn oude topic:
[topic=175143]
lees het effe op mijn probleem te begrijpen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• gebruikersnaam

gebruikersnaam

Ja echt!

Mijn USB gamepad doet het nog prima...

En echt geen stekkertje bij gekregen, gekocht bij Funprice Enschede :(

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb ook sinds 2 dagen zo''n optical muis van logitech. Maar nu loopt windows steeds vast als ik windows afsluit....lekker handig.
Dan krijg ik dus een blauw scherm en doet ie niks meer en moet ik zelf op de uitknop drukken....normaal deed ie het zelf als alles goed ging.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Op maandag 14 mei 2001 14:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn USB gamepad doet het nog prima...

En echt geen stekkertje bij gekregen, gekocht bij Funprice Enschede :(
Als je hulpstukken nodig heb moet je naar het winkeltje gaan dat er links naast zit >:)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Ik heb gehoord dat deze muisjes (kheb er zelf ook 1) heel snel last van kabelbreukies hebben. Logitech schijnt er ook mee te kampen. Ken iemand met een logitech die dat probleem ook heeft. Kheb zelf met m''n Explorer Optical nergens last van.

• BC3 Victim
dit is de conversatie op Microsoft Newsgroup:

---
A wire was broken inside my MS Intellimouse Explorer optical mouse, leading
to intermittent pointer freeze, "tail-light" outages and other problems. MS
sent me a brand new and improved one for free. I started here:
http://support.microsoft.com/directory/question.asp?sd=gn&fr=0 and used
their free online support. Stan at MS could not have been nicer or more
helpful.
Richard Day
---

reply van mij:
---
I tried that page. I clicked on the free help.
Then I logged in using my Passport. Then they asked for the PID (product ID)
I filled in the number at the bottom of my mouse. I tried it with - and without -
.. But it didn''t worked. Maybe it''s because I live in The Netherlands? It just
wouldn''t accept it. I even double checked it. Something is wrong... can someone
help me?
---

reply daarop:
---
Then I would just call MS customer service in your area. The Intellimouse
Explorer has a lifetime gaurantee. I purchased one when they first came out
and there were all kinds of problems with them in the beginning. In fact MS
has replaced my original mouse 3 times with no charge, and I never had to
send the defective mice back
---

dus ik ga denk ik effe bellen *D

tel.num van MS is trouwens:

Nederland:
020-5001005 (Nederlands)
020-5001053 (English)

België:
02-5133274 (Nederlands)
02-5023432 (English)
02-5132268 (Francais)

En het algemene tel.num van MS:

Nederland: 020-5001500
België: 02-5033113

• gebruikersnaam

gebruikersnaam

Ja echt!

Dit klinkt veel belovend... geen slecht woord meer over M$ :9

• Bigs
  • Niet online
Mijne doet het na een jaar ook nog steeds goed.. misschien ben ik wel voorzichtiger ofzo :P
Pagina: 1