Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
dat vind ik ook zuigend Zij altijd va platic!
Maar heb er ook wat van ijzer gezien, maar dat is gewoon minder veilig in een pc
aan de andere kant, bij normaal gebruiik gaan ze niet gauw kapot hoor
Verwijderd
Terwijl platic toch bekend is om zijn sterke eigenschappen...Op zondag 13 mei 2001 23:54 schreef YT-Croc het volgende:
Tja...
dat vind ik ook zuigend Zij altijd va platic!
Verwijderd
Die van mij is ook voor 2/3e afgebroken, maar ik heb er niet echt moeite mee. Vooral het dichtkrijgen gaat nog net zo eazy. Alleen het opendoen is wat moeilijker omdat ik nu tussen de socket en de condensators naar de rest van dat hendeltje moet vissen...
Koop een nieuwe moederbord.
Soldeer het voetje eraf, en soldeer die weer op die oude moederbord. Moet lukken....
Hehe, yep zou ik ook doen ..Op maandag 14 mei 2001 00:09 schreef XthinkZ het volgende:
Creatief?
Soldeer het voetje eraf, en soldeer die weer op die oude moederbord. Moet lukken....
Ja ... eitje, moet lukken.Op maandag 14 mei 2001 00:09 schreef XthinkZ het volgende:
Creatief?
Ik heb nog een oud 486 mobo met een metalen hendel aan de Socket, dus ze bestaan wel.
Verwijderd
Effe boven kant van de socket afhalen, en dan een andere er opzetten.
Je hebt vast wel ergens een oud Socket 7 geval liggen.
And The Only One
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
In de 10 jaar dat ik met PCtjes bezig (ook met epox bordjes) ben is het mij nog nooit gelukt
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Als ik jouw was zou ik eens kijken of het misschien met een punt-tangetje wel lukt, of is hij in de socket afgebroken. In dat geval toch laten repareren, als je niet weet wat je aan het doen bent.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
This too shall pass
Verwijderd
Epox ruled, dus stfuOp maandag 14 mei 2001 11:20 schreef sharkyOnline het volgende:
haha hendel afgebroken. had niet verwacht dit ooit eens tegen te komen op GoT.:) koop ook een abit. die maakt ze tenminste van metaal.
De hendel is volledig afgebroken, bij het begin dus. Superlijm pakt niet; materiaal is
te raar. Heb een schroevendraaier verhit en erin laten smelten maar dat lukt ook niet.
Heb wel een Socket 7 ding over; probeer dat inderdaad nog even...
Kan ik de bovenkant er niet afhalen en mijn Duron en rechtstreeks insteken ??
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Verwijderd
nou zeg, waarom doe je zo onlief tegen mij? vind ik helemaal niet leukOp maandag 14 mei 2001 11:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Epox ruled, dus stfuDomme harry
aen socket7 heeft idd veel minder pennetjes. anders heette socket A ook wel socket7
/edit: oh ja, epox maakt 2e rangs flutborden. langzaam, instabiel en slechte support.
This too shall pass
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, maar de constructie voor de hendel zal waarschijnlijk gelijk zijn.Op maandag 14 mei 2001 13:12 schreef Squeek het volgende:
Zat er niet een verschil in hoeveelheid pinnen tussen socket 7 en socket A? Volgens mij wel. Ik kan alleen ff geen bewijspic vinden.
And The Only One