If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Met de games van tegenwoordig heeft het heel wat zin, vooral als je Win2K gebruikt. 128MB is dan echt aan de krappe kant (het kan wel maar verwacht wel veel meer geswap naar je harddisk).
Omdat het geheugen toch zo belachelijk goedkoop is op dit moment zou ik op z''n minst 256MB erin zetten als ik jou was ..
Omdat het geheugen toch zo belachelijk goedkoop is op dit moment zou ik op z''n minst 256MB erin zetten als ik jou was ..
Scheelt best wel veel. Vooral met multitasken, en in mindere mate in spellen. Ik zou het wel doen. Sterker nog: ik heb het gedaan!
En klopt het dan ook dat 1 reepje van 256 mb beter is dan 2 reepjes van 128. Ik geloof trouwens dat er ook wat problemen waren met het msi mobo wanneer er twee reepjes ingingen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
1 reepje is niet beter dan twee reepjes (maakt niets uit, in theorie zouden twee reepjes zelfs nog iets sneller zijn maar dat is zo weinig dat je het niet eens fatsoenlijk kunt meten) maar wel verstandiger als je later er wat bij wilt zetten (en misschien ook goedkoper
) ..
Nou in ieder geval heel erg bedankt voor de uitleg. Dan ga ik dus maar voor een 256 mb reepje. En inderdaad voor het geld hoef je het ook bijna niet te laten.
Ik zeg maar, hoe meer hoe beter onder win2k
Draai je win98 dan heeft meer dan 256 Mb GEEN nut.
Draai je win98 dan heeft meer dan 256 Mb GEEN nut.
Pagina: 1