[BC3] Win2k en game controllers????????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is er mis met win2k bij de gamecontrollers. Mijn microsoft SideWInder Force Feedback Pro geeft op geen mogelijkheid force feedback, en mijn trust force feedback racemaster kan ik niet eens toevoegen. Dan zegt ie iets van these are not recommended driv3ers enzo en dan voegt ie zelf ene lullig 2 knoppen stuurtje toe. Maar ook die doet het niet want hij staat op mijn seriele poort aangesloten en in gamecontrollers zoekt ie alleen maar op de gameport. aub heeft iemand enig idee wat er fout is. Drivers van 98 maar ook van 2000 willen neit werken.:'(:'(:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik heb utzelfde probleem, maar dan met 2 ms sidewinders gamepads.
Bij mij detecteert ie ze wel, maar ze doen niks.

(bij kalibratie, eigelijk nieteens nodig <--autodetect, ligt geen enkele knop op en beweegt de cursor ook niet)

• BC3 Victim
Niemand???????????
:'(:'(:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
egt niemand????
ik word gek!!!!!!!!!!!!!