Toon posts:

[BC3] Tablets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een tablet komen en zat te denken aan de Aiptek HyperPen 6000. Zijn er mensen met ervaringen met deze tablet? Hij kost 135 piek, zijn er nog andere tablets in deze prijsklasse die goed zijn :?

Verwijderd

Er is er maar 1 de rest zuigt... en das wacom Intuos...
De rest is echt bout!. ik heb er al veel geprobeert maar niks kan tippen aan wacom >:)

Verwijderd

Topicstarter
Die wacoms zijn allemaal veel te duur, ik weet niet of ik ze veel ga gebruiken enzow, daarom wil ik eerst eens een goedkope en toch goede proberen. Ik dacht dat de aipteks wel goed zijn en toch betaalbaar.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op zondag 13 mei 2001 20:09 schreef drLiter het volgende:
Er is er maar 1 de rest zuigt... en das wacom Intuos...
De rest is echt bout!. ik heb er al veel geprobeert maar niks kan tippen aan wacom >:)
ben er mee eens dat wacom goed is, wij hebben zelf de a4+ :9

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, misschien dan toch maar de Wacom kopen, de Graphire. Kunnen jullie je ervaring hier posten?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Hou er wel rekening mee dat de Intuos de profi-lijn is en dat de Gaphire de meer "homeuser" georienteerde setjes zijn.

Info over Graphire: clickety click

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Ik heb zelf al een tijdje een Graphire. Destijds gekocht omdat ik dreigde RSI te krijgen. Ik ben er erg tevreden over en je gaat je echt afvragen hoe je ooit hebt kunnen tekenen met een muis. Dit pad was overigens ook de enige die ik me kon veroorloven op dat moment. A6 lijkt misschien erg klein, maar als je hem maar af en toe gebruikt, of het gewoon eerst eens wil proberen, is het zeker geen slechte keus. Bovendien is Wacom niet te flauw met service, als je je pad al (te) snel te klein vind, kun je voor redelijke prijzen upgraden/inruilen.
Ik gebruik hem in Flash, Illustrator en Photoshop en soms zelfs in 3dmax. In windows zelf heb je d''r vrij weinig aan, hoewel ik gekken ken die hem daar ook voor gebruiken. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik ben 1 van die gekken die z''n Wacom ook in Windows gebruikt :) iedeaal gewoon die dingen. Phtoshop, Illustrator etc. alles gaat perfect. *D

Wacom is trouwens wel de beste >> die goedkopere dingen zuigen over ''t algemeen best hard! :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:05

wiewatwaar

whatever

Hier zowel thuis als op werk een Intuos A5 wegens RSI en tekengemak. Gebruik de muis alleen maar om eventueel snel te scrollen. Deze zijn duur maar de de goedkope A6 van Wacom werkt ook prima. Van mensen die andere merken gebruiken krijg ik de infruk dat ze er niet echt blij mee zijn. Als ik jou was zou ik de A6 graphire nemen. Geef het 1 dag en je wil geen muis meer.

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

hier nog zo''n gek >:)

ik gebruik sinds een paar maanden ook zo''n graphire a6 en ben d''r dik tevreden over. ik had al anderhalf jaar last van rsi-achtige klachten en sinds ik dat tablet gebruik zijn die klachten bijna helemaal verdwenen.
je kan er goed mee tekenen maar ook in windows is ie prima te gebruiken. tis alleen de eerste dagen behoorlijk wennen als je altijd met een muis gewerkt heb en dan heb je wel eens de neiging om toch die muis maar weer te pakken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kan ook eigenlijk alleen maar toestemmen dat wacom intuos tabletten erg goed zijn!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de reacties! Dan ga ik nu maar ff sparen voor de Wacom :)
Pagina: 1