Welke speakers kan ik het beste kopen? Ik zoek iets tot f200,-. 2 satellieten en een subwoofer.
Vrgrt Michiel
Vrgrt Michiel
- hardware always changes.. -
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
FPS staat voor FOUR POINT SURROUND, kan dus niet want hij zoekt maar twee sattelieten.Op zondag 13 mei 2001 21:34 schreef _DarkShark_ het volgende:
FPS1500
is niet goed!!! is heel goed!!!!!!, als je die koopt krijg je waar voor je geld!!! kijk op www.labtec.com/animations_euroenglish/productssplash.cfm. ik geef hem een dikke 10!!!!!Op zondag 13 mei 2001 21:27 schreef Guanoape het volgende:
Labtec 2414, echt heel goed!
Verwijderd