[BC3] PC Sneller

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zoals jullie in een vorig topic konden lezen krijg ik een nieuwe pc maar de "oude" wil ik ook wel wat sneller. Geen Hardware upgrades enzo maar gewoon wat tips voor instellingen voor windows. Ik draai windows ME (nee bij mij werkt ie perfect 10 x stabieler als 98 SE!!!) Ik heb een P2 233 MHz, 66 FSB (LX mobo dus kan niet hoger :'() 128 mb ram, 32 MB Stealth III videokaart, 48 x aopencdrom, HP 8100i 4x2x24x, een gigantisch kut mobo... en Yakumo LX 686, eumz wat is nog meer belangrijk? een IDE 5400 RPM 5,1 GB HD...

Als iemand suggesties heeft graag!

En ik zou ook wel eens willen weten wat de AGP Aperture size inhoud, die staat nu op 4 mb als ik hem hoger zet krijg ik geflipte kleuren!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 19:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ja, die instellingen, daar moet je effe mee stoeien en kijken wat de beste zijn voor je pc. Die agp aperture size is over het algemeen de helft van je interne geheugen.
Dus 100 mb intern geheugen , agp ap.size -> 50 mb enz.
:) suc6

• BC3 Victim
Ik ga proberen pc als server te zetten... zal dat echt veel sneller werken?

Maar als ik die Aperture size op 8 zat dan krijg ik allemaal blauwtinten door het scherm... zwaaar kut

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hmmzz LX mobo ,heb er hier nog 1 , gaat toch tot 85 mhz, dus overklokken die handel

• BC3 Victim
En hoe doe ik dat precies
Bij de amd ff wat potlod streepjes en hoppa FSB hoger maar hier kan ik nx hoger zetten volgens mij in de bios..... kun je mij ff uitleggen hoe je dat wou doen dan?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

bij tom''s hardware hadden ze een mod zodat de FSB van je p2 of celeron 100 mHz werd

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• BC3 Victim
Waar moet ik dan op zoeken of waar kan ik dat downen en hoe werkt het ?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Je moet een bepaald pinnetje afplakken of iets dergelijks

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• BC3 Victim
Probeer het alsjeblieft niet met een P2 233, die cache gaat over z''n nek, als je geluk hebt pas bij 75hz, als je hem op 100 zet geeft ie echt geen kick hoor!

Gewoon installeren als servertje, zijn prima specs voor een simpele file/internet server.

Pagina: 1