Oke, omdat mijnheer de bulldog zo vriendelijk was om het vorige topic van mij te sluiten open ik er nog maar een.
Het probleem is dus als volgt:
Een maat van mij heeft 3000,- te spenderen en wil graag een goede computer kopen.
Nou zei ik tegen hem dat hij beter geen merk pc kan kopen zoals een packard bell of compaq omdat dat schijnbaar nogal is rotzooi geeft.
Nou vraag ik me af wat ie dan het best kan kopen voor die 3000,-
Een monitor 17"
Liefst een AMD CPU
128 MB geheugen
leuk toetsenbordje
etc etc.. dat komt allemaal wel goed.
maar het mobo is eigenlijk de vraag en de videokaart.
Ik heb een Abit kt7. die was toendertijd nog wel goed, een andere maat van mij heeft een Abit kt7a, niks dan problemen.
Nou wil ik hem geen verkeerde dingen aansmeeren dus vroeg ik me af wat tweakerworld hierover te zeggen had?
Wat is op het moment een goed mobo en videokaart etc. wil ik ook een beetje in de toekomst kijken.
Ik hoop niet dat mijnheer de bulldog dit als crossposting ziet.
Het probleem is dus als volgt:
Een maat van mij heeft 3000,- te spenderen en wil graag een goede computer kopen.
Nou zei ik tegen hem dat hij beter geen merk pc kan kopen zoals een packard bell of compaq omdat dat schijnbaar nogal is rotzooi geeft.
Nou vraag ik me af wat ie dan het best kan kopen voor die 3000,-
Een monitor 17"
Liefst een AMD CPU
128 MB geheugen
leuk toetsenbordje
etc etc.. dat komt allemaal wel goed.
maar het mobo is eigenlijk de vraag en de videokaart.
Ik heb een Abit kt7. die was toendertijd nog wel goed, een andere maat van mij heeft een Abit kt7a, niks dan problemen.
Nou wil ik hem geen verkeerde dingen aansmeeren dus vroeg ik me af wat tweakerworld hierover te zeggen had?
Wat is op het moment een goed mobo en videokaart etc. wil ik ook een beetje in de toekomst kijken.
Ik hoop niet dat mijnheer de bulldog dit als crossposting ziet.
McFraGG de gekste !!