[BC3] goede diascanner?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey, mijn vader wil flink foto''s gaan scannen. Gelukkig heeft hij nog een cadeautje te goed van opa dus de prijs is niet het allerbelangrijkste. 8-) Hij vroeg me wat het beste is: een flatbed scanner + nog een diascanner of zo''n nieuwe HP flatbed die ook dia''s kan scannen. Heeft iemand ervaring met die bakken? Wat is de beste oplossing? Dan kan ik doen alsof ik er verstand van heb ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

[off-topic mode]
Marek, eh man! wat doet de man achter adventuregamer.com op GoT :) Mooie user icon!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[off-topic :) ] Eeeh man! Ik moet zeggen ik kom hier niet vaak maar t is wel een grote bron van info. Mijn avatar ga ik ook op AG gebruiken als het nieuwe forum er is :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen