Hallo zit hier met een probleempje. Heb een vrij groot systeem gekocht, met alles erop en eraan:
Abit K7 mobo
Duron 800
40 GB hd
Pioneer DVD 8x40x
Plextor 12/10/32
Realtec 100mb netwerk
SCSI kaart (uit ouder systeem)
SB AWE 64 (uit ouder systeem)
56k6 Motorola modem
Er hangt aan:
Kabelmodem
Printer
Zipdisk
MIDI keyboard
Scanner
Het probleem is als volgt:
Het systeem loopt niet lekker. MP3''s schokken. Als je een CD in de pioneer speler doet loopt ie vast. Als je de pc aan zet, dan doet ie het niet. Oplossing hiervoor is: weer uit zetten, stekker er 10sec uit, stekker er weer in en dan werkt ie.
We zijn dus niet echt tevreden. Ik had zoiets van: er zit zoveel in, als ik nou ''ns wat uitzet in windows apparaat beheer, misschien komt de fout dan vanzelf naarboven. Nog weinig succes, maar 1 ding valt op, als ik de netwerkkaart en/of de modem uitschakel (interne modem) dan vind de geluidskaart opeens geen IRQ meer.... Zit hier het probleem? Of zit ik in de verkeerde richting te kijken?
Thnx in advance!
Abit K7 mobo
Duron 800
40 GB hd
Pioneer DVD 8x40x
Plextor 12/10/32
Realtec 100mb netwerk
SCSI kaart (uit ouder systeem)
SB AWE 64 (uit ouder systeem)
56k6 Motorola modem
Er hangt aan:
Kabelmodem
Printer
Zipdisk
MIDI keyboard
Scanner
Het probleem is als volgt:
Het systeem loopt niet lekker. MP3''s schokken. Als je een CD in de pioneer speler doet loopt ie vast. Als je de pc aan zet, dan doet ie het niet. Oplossing hiervoor is: weer uit zetten, stekker er 10sec uit, stekker er weer in en dan werkt ie.
We zijn dus niet echt tevreden. Ik had zoiets van: er zit zoveel in, als ik nou ''ns wat uitzet in windows apparaat beheer, misschien komt de fout dan vanzelf naarboven. Nog weinig succes, maar 1 ding valt op, als ik de netwerkkaart en/of de modem uitschakel (interne modem) dan vind de geluidskaart opeens geen IRQ meer.... Zit hier het probleem? Of zit ik in de verkeerde richting te kijken?
Thnx in advance!