Het spel planescape torment al??? is het tof of niet???? Zo ja, mail me ff als je hem kwijt wil tegen een normale prijs....
Verwijderd
Als je nu de naam van het spel in het subject zou noemen, dan zou dat 3 voordelen hebben:
1. Er reageren mensen die het spel kennen;
2. Mensen die het spel niet kennen reageren niet;
3. En ik zou dit mailtje niet geschreven hebben
ff serieus: maak een zinnige topic-naam, want "Heeft iemand..." is niet bepaald veelzeggend.
1. Er reageren mensen die het spel kennen;
2. Mensen die het spel niet kennen reageren niet;
3. En ik zou dit mailtje niet geschreven hebben
ff serieus: maak een zinnige topic-naam, want "Heeft iemand..." is niet bepaald veelzeggend.
Valcon:
Sorry hoor, ik ben ook maar nieuw en probeer aandacht te krijgen

KroZNaXsZ :
Moet ik het spel wel eerst hebben

paulh:
Ultima was toch zo slecht
?
Sorry hoor, ik ben ook maar nieuw en probeer aandacht te krijgen
KroZNaXsZ :
Moet ik het spel wel eerst hebben
paulh:
Ultima was toch zo slecht
Heb ik ooit beweerd dat Ultima 9 slecht was ??? Dacht het niet.
Als je beweert dat het niet goed uit de reviews is gekomen dan kan dat kloppen maar dat kwam hoofdzakelijk door de vele bugs en ik heb al bugfixes op de site zien staan. Daarentegen is de Ultima serie voor mij gewoon pure nostalgie. Dus wie ben ik om de laatste versie ook niet te proberen??
Als je beweert dat het niet goed uit de reviews is gekomen dan kan dat kloppen maar dat kwam hoofdzakelijk door de vele bugs en ik heb al bugfixes op de site zien staan. Daarentegen is de Ultima serie voor mij gewoon pure nostalgie. Dus wie ben ik om de laatste versie ook niet te proberen??
Paulh:
Nee had jij nooit gezegt.Maar ik las overal 'slecht beeld' traaaaaaggggg' en veel bugs.
Nee had jij nooit gezegt.Maar ik las overal 'slecht beeld' traaaaaaggggg' en veel bugs.
Laat me raden, je wil zeker niet voor een kleine vergoeding een cd opsturen
Ik heb hem bij www.cdteleshop.com gekocht ... misschien moet je daar eens kijken.
Pagina: 1