[BC3] Cordless Optical + win 2k

Pagina: 1
Acties:

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:53

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Ik heb vandaag een logitech cordless optical muisje aangeschaft. Ik sluit hem thuis aan onder win 2k en installeer de nieuwe mouseware (9.27) maar na de reboot liep mijn pctje vast tijdens het windows 2000 bootlogo. Misschien ligt het aan het feit dat ik over 9.0 heen installeer van mijn oude cordless mouseman wheel. Ik installeer 2k opnieuw en alles gaat perfect....totdat ik de mouseware installeer, precies hetzelfde probleem. Terwijl onder ME of 98 die mouseware wel draait! (jaja ik weet ME zuigt, maar dat staat nu eenmaal op de DELL laptop van mijn pa :P ) Weet een van jullie de oplossing? 1 oplossing = mouseware niet installeren, maar die heb ik nodig om de duimknop te gebruiken voor dubbelklik.
Alvast bedankt!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Oude mouseware gebruiken en tegen dat prog zeggen dat het een cordless mouseman is?
Gewoon oude versie draaien en een muis kiezen die wat betreft de knoppen hetzelfde is. Volgens mij is dat de cordless mouseman.

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
En eventueel nog een oplossing die ervoor zorgt dat ik 2k niet nog een keer hoef te herinstalleren? Is namelijk nogal een tijdrovend klusje :P

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Norton Ghost ;)
Onder win2k gewoon even met een bootflop of win98 cd naar dos en een image maken.

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
daar had ik aan moeten denken voordat ik mouseware installeerde, maar angezien vanaf versie 9 er geen win 2k problemen waren (bij mijn weten) wou ik dat doen nadat ik alles geinstalled had. *ZUCHT* Re-Install: here I come :P

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

:'( Dan wel een image maken he!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Als je F5 indrukt tijdens booten, kan "last known good configuratie" kiezen. Meestal kan je trouwens in safe mode de troublemaker de-installeren. Spaart je een herinstallatie

Leuke lamp, overigens !!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Beiden heb ik uitgeprobeert, en ook nog alle 3 de vormen van de herinstallatie. Helaas alle pogingen mislukt :(
Pagina: 1