Op de pc discound in heerenveen een 20gb maxtor hd gekocht voor in een p133 systeem.
Na installatie zie ik alleen maar 8055mb,wat nu?;(
Na installatie zie ik alleen maar 8055mb,wat nu?;(
Verwijderd
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Dit slaat natuurlijk nergens op....Op zaterdag 12 mei 2001 21:07 schreef Daniel-San het volgende:
Heb je wel goed de partitie aangemaakt?
Zo ja,
Dan ben je goed genaaid op die beurs
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bullshit. Ik heb een Pentium III 500 en toen ik mijn 60 gig erin had gezet, zei ie ook dat ie 8 gig was. Nadat ik mijn bios had geflashed was alles weer ok.Op zaterdag 12 mei 2001 21:17 schreef Kayz het volgende:
Het kan dat je bios maar tot 8Gb ondersteund, dit hoor je wel vaker bij oudere systemen zoals 486''s en Pentiums.
Ga eens naar de website van Maxtor, soms staan op de website van de fabrikant wel eens progjes om dit probleem op te lossen.
Verwijderd
Ik raad je sterk aan om dat niet te installeren, maar om eerst een nieuwe bios voor je moederbord te zoeken zodat hij zelf die 20 gigabyte al kan herkennen.Op zaterdag 12 mei 2001 22:04 schreef chuck het volgende:
Dus met MaxBlastplus moet het lukken!
maar de bios zal dan nog 8Gb aangeven als ik het goed begrijp.
-=@@D=- Macbook Pro 16"