Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hoeven toch neit te weten dattie overclocked is
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Kijk gewoon us op ibazar 2dehands.nl of marktplaats wat ze voor zon soort gelijk systeem vragen.
et voila je hebt je startprijs
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
mobo:200
proc:150
mem:50
hd:200
cdrom:50
geluidskaart:50
tobo:25
muis:10
monitor:???? (wat voor merk ed?)
exlusief monitor zou ik er 700-800 piek voor geven.
Ik word er nu een beetje ziek van
Verwijderd
400 piek voor een overklockte celly ?Op zaterdag 12 mei 2001 16:39 schreef bloasfist het volgende:
dan vergeet ik natuurlijk nog helemaal de kast. En als je hem verkoopt als zijnde celeron 900 kun je voor de processor wel 400 piek ofzo vragen. dus dan kom je op 1200 ofzo uit voor systeem zonder monitor.
Daar koop je een nieuwe 1GHz TB voor.
dat lijkt me inderdaad een redelijk bedrag...Op zaterdag 12 mei 2001 16:15 schreef bloasfist het volgende:
monitor:???? (wat voor merk ed?)
exlusief monitor zou ik er 700-800 piek voor geven.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
http://www.tweakers.net/aanbod.dspOp zaterdag 12 mei 2001 18:36 schreef freak1982 het volgende:
INCLUSIEF DIE MONITOR; wat begrijpen jullie daar niet aan?
Dit is geen vraag en aanbod hier...
Verwijderd
is de beeld toch ontrustig is mijn mening
kan je gewoon aan sluiten op zo laptop
maar goed als je alles wilt verkopen
denk ik dat het waart is 2300.-
met bonnen uiteraat
eikelOp zaterdag 12 mei 2001 18:36 schreef freak1982 het volgende:
deze mensen proberen je te helpen hoor
WEBN & chill (@IBKR)
TNX bij deze dan alvast
* Abbadon vind het wanstaltig te moeten vaststellen hoeveel ''tweakers'' hun medetweaker tot oplichting proberen aan te zetten.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Vindt persoonlijk dat je voor jouw configuratie exclusief monitor - toch wel rond de ? 1.150,00 zou moeten kunnen krijgen. Voor de monitor zelf zoiets als een kleine 1000 pietermannen; afhankelijk van het merk/type (specificaties).
Zelf met Ibazar redelijk tot goede ervaringen opgedaan. Als je daar je gehele configuratie in eens, dus incl. monitor, aanbiedt lijkt me een startprijs van ? 1.400 prima bij een - geheime door jou te stellen - minimum verkoopprijs van ? 1.900 keurig. Bij bieden met ? 50 tegelijk, termijn van 14 dagen (for starters) en verzendkosten voor rekening van de koper zou het moeten kunnen lukken. Alles wat je meer krijgt is dan mooi meegenomen.
Oh ja, bedenk wel dat Ibazar tegenwoordig een (bescheiden) provisie verlangt. Zint je dat niet, geen probleem er zijn voldoende anderen die (nog) geen provisie rekenen.
The desire to know is natural to all good people!
Verwijderd
Ik vind je wel een beetjeOp zaterdag 12 mei 2001 18:36 schreef freak1982 het volgende:
Eerst iets vragen en als de antwoorden je niet bevallen bikkel gaan spelen
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...