Toon posts:

[BC3] nieuwe pc met brak geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan dit aan liggen, het lijkt wel of het geluid verkracht is, heel apart geluidje.
Op mijn geluidskaart zitten 5 gaatjes, en in de meest linkse, van achter gezien, met een zwarte rand, daar zit hij in. In de andere uitgangen doet hij niets laten horen.

Wie weet waar dit aan kan liggen ?

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Zit je pc in een geaard stopconact op ik altijd gekut mee, je hoeft maar een lamp aan te zetten en men SB Live! begint te gillen :) ...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 12:43 schreef ZeTt het volgende:
Zit je pc in een geaard stopconact op ik altijd gekut mee, je hoeft maar een lamp aan te zetten en men SB Live! begint te gillen :) ...
euhh... ja, daar zit die in, maar mijn oude pc heeft het ook altijd goed gedaan hoor, dus daar kan het niet aan liggen.

Maja,,, iemand raad ?

• blaatenator
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 09:59

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

als je nou eens wat meer info gaf. Type geluidskaart, drivers, of je hem in een andere pc geprobeerd hebt, Doet ie het bij alle soorten audio, etc...

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 13:22 schreef cherberos het volgende:
als je nou eens wat meer info gaf. Type geluidskaart, drivers, of je hem in een andere pc geprobeerd hebt, Doet ie het bij alle soorten audio, etc...
euhmm... ik ben een leek :)
maar het geluid is nu normaal, maar alleen het linker kanaal doet het nu.
Ik heb een creative SB live. Kan dat?
Er zit ook software bij met allemaal instelmogelijkheden enzo, maar dat staat nu denm ik uit, maar toch nog steeds alleen het linker kanaal.

ik heb hem niet in een andere pc geprobeert, want deze pc is net 1 dag oud.
Maar hoe kun je bij deze geluidskaarten het effect op 2 speakers zetten, want ik heb wel 2 speakers geselecteerd.

TNX

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 13:34 schreef Tuinlaafje het volgende:

[..]

euhmm... ik ben een leek :)
maar het geluid is nu normaal, maar alleen het linker kanaal doet het nu.
Ik heb een creative SB live. Kan dat?
Er zit ook software bij met allemaal instelmogelijkheden enzo, maar dat staat nu denm ik uit, maar toch nog steeds alleen het linker kanaal.

ik heb hem niet in een andere pc geprobeert, want deze pc is net 1 dag oud.
Maar hoe kun je bij deze geluidskaarten het effect op 2 speakers zetten, want ik heb wel 2 speakers geselecteerd.

TNX
er zit een surround mixer bij, en daar snap ik echt helemaal niets van, wie weet raad ?
Pagina: 1