De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- gaat de koeler draaien
- geeft ie piepjes
- gaan er ledjes branden
- gaat de hd draaien
- enz
Verwijderd
Probeer effe van iemand anders een cpu te lenen (als je iemand weet die gek genoeg is) en probeer die uit
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hoe kan nou de proc kaport zijn/>?
(ik heb geen msi, dus kijk eens in de manual)
maar dit had ik al eens gehad en toen deed ie het wel weer na een tijdje
Verwijderd
Zoals die harry zei.. heb je jezelf lekker over de processor ontladenOp zaterdag 12 mei 2001 12:03 schreef siggy het volgende:
geen piepjes hd draait.
hoe kan nou de proc kaport zijn/>?
Verwijderd
goed gesproeid?Op zaterdag 12 mei 2001 12:04 schreef Ledo het volgende:
Hoe kan het gras groen zijn?
haal hem er ff af, en probeer het opnieuw...
als je de proc er niet afhaalt kan je hem toch niet kapot maken door ontlading dacht ik
al gekeken of de core niet beschadigd is? (stukje af of zo)
Ik neem aan dat bij het vervangen van de cooler de PC uit stond?
Misschien toch te warm geworden en koeler verkeerd??
Die cpu kan best kapot zijn zonder er iets aan te zien..
Ik zou ff je eigen cpu in iemands anders systeem zetten, dan heb je zekerheid..
Verwijderd
gewoon er weer af halen, en nog een keer proberen..
Verwijderd
Op zaterdag 12 mei 2001 12:08 schreef The Fox het volgende:
Ik denk idd ook dat je cpu kapot is..
Misschien toch te warm geworden en koeler verkeerd??
Die cpu kan best kapot zijn zonder er iets aan te zien..
Ik zou ff je eigen cpu in iemands anders systeem zetten, dan heb je zekerheid..
check voor je dat doet effe [topic=148523]
en dan speciaal die reactie van Georgio
Als een cpu eenmaal dood is, en je test hem in een andermans pc of ander mobo, dan lijkt me toch niet dat daar iets mis mee kan gaan..
Verwijderd
Verwijderd
Die gast van die A7v133, die dus perfect werkte totdat er een kapotte duron in ging, waarna die a7v133 icm de tbird ook kaduk ging ben ik dusOp zaterdag 12 mei 2001 12:16 schreef The Fox het volgende:
Mijn ervaring..
Als een cpu eenmaal dood is, en je test hem in een andermans pc of ander mobo, dan lijkt me toch niet dat daar iets mis mee kan gaan..
Computers zijn leuk, maar soms ook
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
wil in zo''n geval wel eens helpen.....:7
Een "RTFM" gevalletjuh dusOp zaterdag 12 mei 2001 12:02 schreef siggy het volgende:
ja alles krijgt stroom en de ledjes branden alle 4 op rood......
4x rood lampje is "HANDLEIDING" lezen
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)