[BC3] WIN98se doet vaag..

Pagina: 1
Acties:

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:23
Hoi,

Misschien is de batterij van je bios leeg?

Probub

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als ik me computer opnieuw moet opstarten kom ik meestal windows niet meer in dan geeft ie een checksum error dan zegt ie dat ik de defualts instellingen moet doen van de bios doe ik dat dan doet ie het weer maar dan duurt het heel lang voor dat ik windows in kom.

hoe kan ik zorgen dat windows er niet zolang overdoet om erin te komen er was een manier door bij start iets in te typen zoadat je ''''rem'''' er voor kon zetten of weet iemand een andere iest.

alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Proeer es met een bootfloppy te booten en je config.sys of autoexec.bat te openen met edit ofzo. Je kunt rem voor een opdracht zetten om ''m niet uit te voeren. Met msconfig (gewoon vanuit windows starten kun je nog meer opstartprogramma''s stoppen. Misschien helpt dit.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen