Toon posts:

[BC3] CD-ROM werkt plotseling niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo van de een op de andere dag kan mijn CD-ROM geen enkele CD meer lezen. Krijg dan steeds de onderstaande melding:

Afbeeldingslocatie: http://buck-50.hypermart.net/cdrom.jpg

Iemand enig idee wat dit is?
Ik draai Win2k.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
hmmmz, mijn HD werkte gister ook ineens niet meer ;(

nu wel weer hoor, heb ff de kabel los en vast gezet en toen deed alles het weer.

enneh werkt je cdrom wel in dos (niet dos in windows, maar ff rebooten naar dos modus dan) en bijv in een ander os dat je hebt ?

of detecteerd ie em niet in de bios (denk het wel omdat je er nog op kan klikken in win2k)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
moet je je cd laten calibrieren or how ever you spell it.Maar dat kost meer dan een nieuwe cd drive..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
hmz in DOS leest ie ook geen CD''s en tijdens booten leest ie ook geen BOOT-CD.. Kan ik concluderen dat ie verrot is :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Maak die drive eens open en maak met een wattestaafje de lens schoon (geen alcohol, want het is een plastic lensje).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen