[BC3] Problemen met drivers voor GF2Pro

Pagina: 1
Acties:

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Welk OS gebruik je (Win 98 - 2000 etc...) ??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb vandaag een Asus geforce2 pro 64 mb gekocht bij norrod..en alles loopt aardig behalve de drivers..normaal gesproken zijn drivers super simpel te installen..nou mooi niet deze keer

ik heb echt de hele avond zitten klooien..maar ik krijg die drivers maar niet goed..hij blijft die oude hebben..hier is wat ik gedaan heb(ik heb de readme van de drivers gevolgd)

1. configscherm-->instellingen-->etc--> adapter wijzigen
lijst met stuurprogs--> standaard pci vga adapter--> next

2.start pc opnieuw op-->ga weer naar adapter wijzigen-->
nu kan ik kiezen uit 2 modellen

ASUS AGP-V77--Pro v5.33d(10-18-2000)
NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro (4-4-2001)

wanneer ik de eerste kies houd ik mijn oude drivers
gewoon, en als ik op de 2e klik..moet ik een dir aangeven
waar het bestand "nvarch16.dll" is, dat gaat goed..
maar het gedonder begint hier, dan vraagt ie om nvdisp.inf
en die kan ie dus niet vinden in de driver directory, al goed, ik doe bestand overslaan(heb eerder al de .inf van uit windows dir gebruikt) pc moet opnieuw gestart worden voordat ie in windows kan komen geeft ie een fatale uitzondering, blauw scherm...het komt erop neer ik kan die drivers maar niet installeren..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik gebruik windows98

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Download de 12.10 drivers.. pak die uit in een dir (die je onthoudt;)) en doe daarna ''t zelfde maar kies die dir zelf... dan kun je maar 1 driver pakken (en meteen de nieuwste) ;)

• BC3 Victim
die 12.10 drivers bevallen jullie dus goed? ook in games enzo? het gaat me er vooral om dat tribes2 en giants ,..etc..allemaal goed blijft draaien.