[BC3] Geheugen voor toshiba 490XCDT

Pagina: 1
Acties:

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Topicstarter
Kijk/zoek eens bij/op Kingston. Dit scheelt al weer.

I play my enemies like a game of chess...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Altijd interesse, echt belachelijk die prijzen. Ben niet echt een held met het openmaken van laptopjes, heb er ooit een keertje een verneukt, maar is het een beetje makkelijk te plaatsen?
En natuurlijk de hamvraag, hoeveel pecunia heeft u er gehad voor willen hebben?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 09:52 schreef Dirkjan het volgende:
Altijd interesse, echt belachelijk die prijzen. Ben niet echt een held met het openmaken van laptopjes, heb er ooit een keertje een verneukt, maar is het een beetje makkelijk te plaatsen?
En natuurlijk de hamvraag, hoeveel pecunia heeft u er gehad voor willen hebben?
...hoeveel heb jij ervoor over, ik heb der errug veel voor betaald destijds, voor mij kan het niet hoog genoeg zijn. maar ik gebruik mijn laptoc bijn niet meer, alleen nog maar als een dure zipdrive. wat wil je ervoor betalen??.... roep maar iets, er valt altijd over te onderhandelen.... :):)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kheb al eerder mensen horen klagen over de prijs van geheugen voor een toshiba.
Tis toch belachelijk voor woorden dat er voor 64 MB meer dan 600 piek neer moet worden geteld!!! Das toch nie te gleuuuuuvvveenn... :(

Iemand een tipje?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Kan daar niet gewoon een standaard So-DIMM in dan ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

...ik heb nog 64 MB geheugen, heb gekeken op toshiba site en die van mij kost nu 622 gulden, ik wil hem wel kwijt. interesse??....
Pagina: 1