[BC3] Oprolbaar toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er is laatst een previeuw geweest van een oprolbaar en opvouwbaar toetsenbord geweest.
Hij was wel makkelijk voor lan party''s en hij was bestending tegen alles.

Wie weet waar ik die kan kopen of wanneer ik die kan kopen?>:)

G®Tz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zoiets als dit?
Afbeeldingslocatie: http://www.okepc.nl/keyboard-big.jpg

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• BC3 Victim
Jah :9

Er is een previeuw geweest en daarin was ie rood. Ik wou graag weten of die al te koop was.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• SteAlthmAn
  • Niet online
Jazeker, ik weet niet waar je woont maar deze kun je o.a(denk ik :) ) in frieland-->bergum-->oke-pc

Oke Pc

Opvouwbaar flexibel plastic waterdicht toetsenbord met PS/2 aansluiting Fl. 89,-
* foldable keyboard, nu met USB aansluiting Fl. 99,-

• BC3 Victim
:9~ Hebben die ook een eigen website.
Ik woon in overijssel in Dedemsvaart:'(

Of kan ik ze op één of andere manier bestellen?

• SteAlthmAn
  • Niet online

Verwijderd

ik heb hem gekocht in de mediamarkt bij de ArenA.
voor Word enzo is hij PERFECT :9 werkt erg lekker maar toen ging ik Q3 doen en dat ging toch mis:'( als je veel knoppen tegelijk gaat doen in alle sensatie gaan ze opeens ernaast glijden waardoor hij niet reageert ik heb hem gelijk weg gebracht want als een fanatieke gamer was dat iets wat IK niet kon gebruiken.

maar ja das mijn ervaring eigenlijk moet je vragen of je je geld terug kan krijgen als hij je niet bevalt en testen.

• BC3 Victim
bij alternate in ridderkerk hebben ze ze in ieder geval in de showroom staan
idd wel leuke dingetjes..

• BC3 Victim
Op www.plycon.com hebben ze hem ook :)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ook verkrijgbaar tijdens de pc-discount beurzen.
Heb daar een tijdje gewerkt en zag dat ze gewoon iedere beurs aanwezig waren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• BC3 Victim
Zijn er ook tweakers die ervaring hebben met dit toetsenbord ?

Hij lijkt mij vet handig >:)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Bel ff 2L international in Amersfoort of Hoevelaken ( www.2l.net )

Das importeur van Dynalink, en die heeft van die dingen. Zij zullen je een dealer in je buurt kunnen vertellen

Verwijderd

[b]Op vrijdag 11 mei 2001 22:49 schreef Ringo11
maar toen ging ik Q3 doen en dat ging toch mis:'( als je veel knoppen tegelijk gaat doen in alle sensatie gaan ze opeens ernaast glijden waardoor hij niet reageert ik heb hem gelijk weg gebracht want als een fanatieke gamer was dat iets wat IK niet kon gebruiken.
WAT BEDOEL JE.... met ernaast glijden :?

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 00:38 schreef -KOD- het volgende:

[..]

WAT BEDOEL JE.... met ernaast glijden :?
Vingers die van het toetsenbord glijden misschien? Heb ik zelf ook wel es last van, dat me duimen van de spatiebalk afglijden, maar dat komt omdat ik dan echt zweetklauwen heb en me keyboard wat oud en vet is... [ouwe keytronic gejat van de server :), heerlijk zijn die dingen!]

Verwijderd

zo een type bordje lijkt me juist super-relax.... omdat ik zoveel game.... ik zit met die klote knoppen vaak een toets ernaast en aanslag druk is vaak toch te hoog om snel te reageren.... en de knoppen zijn gewoon te klein!!!
Pagina: 1