Hellup !!!!!!! UT skins .......?????????

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 19:35
he hallo,

Ik heb wat skins voor UT gedownload, nu heb ik deze unzipt en de bestandjes in de juiste file's gepropt. Ik zie in mijn player setup wel degelijk de verandering van het poppetje die ik wil, maar als deze skin neem, blijkt tijdens het spel dat ik weer een standaard UT poppetje heb i.p.v. mijn gekozen poppetje........ weet iemand misschien wat ik fout doe...........??

Greetzz Nevada

Unreal Tournament '99

Verwijderd

Hoe controleer je dat dan?
(er is maar 1 level met spiegels geloof ik)
Maar als je dus iemand anders laat kijken moet hij natuurlijk ook die skins van jou hebben.

Trouwens waar hebbie die skinz vandaan?

Verwijderd

Dat probleem had ik ook al voorgelegd, niemand weet het psies geloof ik....
http://gathering.tweakers.net/Forum9/HTML/000563.html

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Scimitar: moet je gewoon ff winnen. Dan sta je in de spotlight. :)

Verwijderd

gewoon effe behindview 1 in de colsole typen!

Verwijderd

Mijn Theorie:

Ik neem aan dat je precies de instellingen hebt gevolgd die bij de skinpack stond.

Als je DM speelt werken de skins gewoon. Maarrr als je CTF speelt zie je eruit alsof je groene schurft hebt. Dit komt volgens mij omdat je in CTF de kleur van je team hoort te krijgen, dwz je skin wordt dan anders ingekleurd, of er wordt een vergelijkbare skin met andere basiskleur gekozen. Volgens mij ondersteunen die custom skins die kleuren niet en krijg je'n groene kleur. Ook wel gaaf...als je graag een schietschijf bent :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Rolfje je hebt wel gelijk. :)
Maar als het goed is kan je voor andere speelmodes ook je eigen skin gebruiken moet je er wel voor zorgen dat je ze doet voor alle kleuren! Ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar ik denk dat het dat is. Maar voor DM moet hij het wel doen. Moeten de anderen hem ook krijgen en dat is nog wel eens vervelend. Want soms hebben de servers die skin niet en dan download hij hem niet. :(
Nou ja ik heb zelf een eigen skin gemaakt maar of een ander hem ziet weet ik niet en kan me ook niet zo zeer schelen, ik weet dat ik er mee speel en dat is voldoende! :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Sorry was DolfDm! :)
Excuses hier voor

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

:) :) NP

Rolfje, Polfje, (weer)Wolfje, Adolfje, Golfje, Dolfijntje, ik heb het allemaal wel eens gehoord...

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Als je gewoon een practice game speelt, zie je jezelf dan wel met je eigen skin?
Mijn eigen skins kan ik wel gewoon gebruiken in practice mode, maar niet online (uiteraard, server heeft die skins niet)

Ook als je online speelt en je speelt daarna een practice game, dan heb je de skin van het oline spel.

Makkelijkste om je skins te zien is, om je bots de skins te geven. Zie je ze meteen in actie....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Ik heb dus ook enkele skins gedownloaded en aan m'n bots en mezelf gegeven.
Er zaten enkele in zo'n dbz-pack, en bonus-pack 4 en nog enkele losse skins heb ik gedowned, maar er werkt volgens mij iets niet goed.
Wanneer ik speel (single-player) heb ikzelf wel een leuke skin, maar de bots niet terwijl ik bots 1 t/m 7 een skin heb gegeven van een van de bovengenoemde. Ook heb ik de bestanden goed uitgepakt enzo, want bij mezelf werken ze perfect.
Als iemand me kan vertellen hoe ik zorg dat die bots ook een mooie nieuwe skin kunnen krijgen vind ik het weer best.

Ik heb trouwens ook voor die bonuspack en de dbz skins in de unrealtournament.ini file tekst neergezet, want dat moest als je server wou zijn en die skins wou gebruiken (op LANs bijvoorbeeld)

BTW dm-kitchen roelleert echt :P
Pagina: 1