De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D dat doe ik nou ook met al mijn hardware dat ik dan uiteindelijk vervang en het nooit meer nodig heb :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DOp vrijdag 11 mei 2001 19:54 schreef dnf het volgende:
Morgen vliegt ie buiten
Verwijderd
p.s. ik heb nu toch maar een echte stofzuiger gekocht, de performance van de orb viel op dit punt toch wel wat tegen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Kwam er nogal laat achter dat een kt7a toch wel de mini chrome orb iets liever vind =)
Nou zit de normal chrome orb onderaan me case in een hoek frisse lucht naar al me kaartjes te blazen.
Klinkt suf maar het blijkt dat dat net was wat me systeem nodig had (3 graden v/d cpu af, 4 van de case temp en 3 van de vidcard-chip temp).
maar die chrome orbjes zijn idd nogal snel stoffig, vooral als je op de 2e verdieping woont en een stoffig tapijt hebt...resultaat is vaak dat de performance idd krachtig gedecreased word
Maar echt kritieke failures heb ik er nog niet mee gehad.
wel opmerken dat het hier behoorlijk stoffig is: tapijten en een verwarming met warme lucht - die nu NIET aanstaat voor de allerslimste onder jullie
heb er nu vlag tegnover een 12 cm fan bijgezet - ik kan maar volgende week een andere halen. Is nog in garantie. Maar het zal wel geen orb meer zijn.
Als je nu ook nog zegt waar je woont, zal ik niet onder je raam lopen die dag of me helm opdoen...Op vrijdag 11 mei 2001 19:54 schreef dnf het volgende:
Ik dacht even deze waarschuwing te posten.
Mijn chrome orb is het aan het begeven
Morgen vliegt ie buiten