Toon posts:

[BC3] writer of re-writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil zeer binnenkort plextor SCSi 8-speed brander kopen. een 8x20 of een 8x2x20. het liefst een re-writer, maar ik ben bang dat ik die optie toch niet vaak zal gebruiken, gezien de lage cdr-prijzen. wie weet raad?

Verwijderd

beter wel een re-writer
- Lage cd-r prijzen, een pak kost nog altijd rond de 15 gulden, en brand effe filmpjes ''t is zo op
- Backups, zonde om die steeds op een nieuwe cd te knallen
- beter voor het milieuw, het hergebruiken van cd''rs

ga zo maar door

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En de cd-r''s worden 3x zo duur

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
rewriten is echt superhandig hoor...als je ff wat mee gaat nemen naar iemand (laten we zeggen iets van 200MB), kun je dat ff op RW keilen, een hele cd voor maar 200MB is bijvoorbeeld erg zonde!
Geloof me, als je een rewriter hebt, wil je nooit meer iets anders! Rewriten is echt superhandig!

Verwijderd

:? alles wat hier over cd-r''s wordt beweerd.. d8 ik dat ''t tegenovergestelde was :P
cd-r-tje is supergoedkoop tegenwoordig, F1,50 per stuk vind ik nie veel ;)
en dat ze 3x zo duur worden :? eerst gingen ze er ook zogenaamd (Bruna d8 ik) een piek per cd-r opdoen... nou tis alleen maar een piek goedkoper geworden >:)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 11 mei 2001 19:37 schreef fox666mulder het volgende:
valt mee, wordt ongeveer 1,5 X

* DR heeft nog een voorraadje liggen :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tsja, zal persoonlijk zijn.. ik gebruik nooit RW''s..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
oow ja echt veel verschil ook in de prijzen enzo.. Zijn er tegenwoordig nog Writers te krijgen dan?? ze kunnen nu zo''n beetje allemaal al RE-writen dus waar maak je je druk om??

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik gebruik de RW functie haast nooit meer, maar mijn RW is ook maar 4 speed (vinnik al te traag ;)) en hij wil meestal maar op 2 (waarom weet ik niet, RW''s te bagger??)
op RW''s komen ook heel snel krasjes (ook als je er normaal mee omgaat) waardoor je snel leesfouten krijgt
ik weet niet wat een lege CDRW kost maar voor de goedkope CD-R''s is het idd niet de moeite. Maar aan de andere kant, wat scheelt een Writer / re-writer in prijs ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Gewone writers zijn toch helemaal niet meer te krijgen? Rewriters zijn de standaard of je het nu leuk vind of niet.

Verwijderd

gebruik nooit cdrw

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 19:37 schreef fox666mulder het volgende:
lul verhaal en stellingmakerij...

een paar dollarcent...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik was ook niet van plan om een nieuwe te kopen, en 2e hands zie ik de 8x20 regelmatig te koop staan. als ik geld zat had dan wist ik het wel, kocht ik wel een 12x10x32 of zo.ik heb nu nog een 2x JVC die ook nog eens 9 van de 10 keer niet werkt

• BC3 Victim
2e hands writers zou ik NOOIT aan beginnen..

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
Haha 2e hands.. Das leuk. Met zo''n ding doe je maar een maand en dan wil je weer een nieuwe.

Het probleem is dat die dingen vaak al "gebruikt" zijn. M.a.w. de laser is al ver aan zijn eind, en het mechanisme vol met stof e.d.

Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe kopen. Heb je veel meer en langer plezier aan.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

2e hands brander bagger? Ik heb tot een weekje geleden een 4x SCSI gehad van TEAC, nou,die deed het gewoon subliem. Alleen omdat ie toch echt niet meer aan mijn brandbehoeften voldeed een 16x Plex gehaald.
Trouwens,bij nieuwe branders krijg je vaak een CDRW kado :)

• Blauw
  • Laatst online: 16:09

Blauw

De Schreeuw

ik heb ook een rewriter maar gebruik nooit dat Rewriten. Als ik iets erop wil branden dan sluit ik de sessie gewoon niet. Werkt ook als een tiet >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Heb ook 2 rewriters, maar heb het nog nooit gebruikt, dat formateren duurt me te lang en een CD-R kost maar 1 gulden.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1