Vraagje:
Waarom zijn er geen mobo''s met twee AGP poorten???
Lijkt mij best wel makkelijk omdat je tegenwoordig bijna geen "van deze tijd" videoplankjes kunt kopen met PCI.
Als je nou 2 AGP poorten hebt zou je een Geforce in de ene kunnen pleuren voor de games en in de andere een Matrox G450 voor het betere 2D werk.
Waarom zijn er geen mobo''s met twee AGP poorten???
Lijkt mij best wel makkelijk omdat je tegenwoordig bijna geen "van deze tijd" videoplankjes kunt kopen met PCI.
Als je nou 2 AGP poorten hebt zou je een Geforce in de ene kunnen pleuren voor de games en in de andere een Matrox G450 voor het betere 2D werk.
Good goan
Jawel, komt er aan. Nieuwe chipset stond van de week in het nieuws.
Maar nu zijn die er nogniet
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
dat komt eraan. alle agp specificaties voor de 8x spec konden dit niet maar straks kan het. zie ook dit topic voor verdere discussie (en negeer dan die posters die het topic op een gegeven moment een beetje doen verwateren)
met agp 8x wordt agp eigenlijk pas echt vernieuwd IMO. tot nu toe was het eigenlijk alleen maar sneller. ik heb er weinig verstand van maar als je zo naar de features kijktwas agp 2x gewoon de ddr versie van 1x en 4x de qdr versie (als ik ernaast zit moet je het ff zeggen)
met agp 8x wordt agp eigenlijk pas echt vernieuwd IMO. tot nu toe was het eigenlijk alleen maar sneller. ik heb er weinig verstand van maar als je zo naar de features kijktwas agp 2x gewoon de ddr versie van 1x en 4x de qdr versie (als ik ernaast zit moet je het ff zeggen)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Kan wel eens kloppen, maar of die qdr en ddr bandbreedte nu echt benut werd. Nog niet nee.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Pagina: 1