[BC3] CD en MP3 speler (portable)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beste mensen,

wie kan mij een goed advies geven over een portable CD speler die ook MP3 afspeelt. Welk apparaat is het beste?

graag reactie hier en evt in kopie naar:
e.j.haarbrink@bureau.rug.nl

Hartelijk dank alvast!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
uhm, wacht op de nieuwe Lennox mp3 cdspeler :?

www.mp3cdspeler.nl

• BC3 Victim
Waarom moet ik daarop wachten, en, niet onbelangrijk, hoelang?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Uh.. ik heb de ''oude'' van Philips.. nou dat ding was wel 500 piek, maar dan heb je ook wat.. hij speelt perfect, leest werkelijk alles, perfecte geluidskwaliteit en slaat nooit over :9 ....alleen de batterijen zijn wat snel op (als je nie zulke goede hebt), maar als je duurdere koopt isset wel te doen (ligt ook aan hoeveel je met dat ding beweegt ;))...

ik weet niet of de nieuwe serie al in de winkel te koop is.. maar als die niet veel duurder dan 500 piek wordt (ligt eraan welke dan natuurlijk :P), dan zijn ze alleen maar beter.... met groter schermpie, minder batterijen zuigen en Tag v2.0 (ofzoiets, om namen van mp3-tjes te laten zien;))

• BC3 Victim
wacht nog ff, er gaan geruchten dat er een portable SVCD,VCD,CD,MP3 speler op de markt komt, met 11" kleurenscherm.. voor iets van $250

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmmm, heb gister (donderdag) een MP3 discman gekregen.
Zal zsm een foto of scan posten.
Kan hem maandag pas testen, heb hem nog nie thuis :(

And The Only One

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Uhm, Robin (t.net) heeft vorige week een MP3CD-speler Round-up gehouden => www.tweakers.net/reviews/226.

Nick Lenten en ik (mp3infopoint.com) hebben week daarvoor ook een Round-UP gehouden => www.mp3infopoint.com/reviewtemp.php3?Idnr=13

Het ligt er helemaal wat is je budget en wat wil je!

Heb je een klein budget = < 350,-
Of een groter.

Ik ben zelf erg te spreken over de Soul > f 449,- zie www.mp3spelers.nl of www.mp3cdspelers.nl

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Life-is-party
En ik denk dat die spelers waar BBViDz
over had niet echt zo snel in Nederland op de markt komen. Ik mag zeggen dat ik redelijk in de MP3CD-speler wereld zit en dat van deze dingen (voor een bedrag van $250) echt nog geen plannen zijn. Wel voor bedragen van $750 maar dat is té gek.

Klein budget > Lenoxx? > 269,- www.mp3cdspelers.nl Al moet ik toegeven een echte budgetspeler is er niet.
Budget 450,- > Soul/Exonion > 450-499 > www.mp3spelers.nl

• Life-is-party
Oja, gebruik ook nog effe de search, (audio-forum?) het is volgens mij wel vaker langs gekomen

Pagina: 1