laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja, voor die 80 piek wil ik het wel doen. Het grootste probleem zit um hoe ik aan die interne devices moet komen (voor een redelijke prijs), anders heeft het geen zin...Op vrijdag 11 mei 2001 13:48 schreef hezik het volgende:
Best redelijk, bij dit soort systemen is het een beetje ''wat-een-gek-ervoor-geeft'', in dit geval ben jij die gek, vind je het zelf 80 pieken waard?
SB-16 (of liever SB Live (maar is duurder))
Het allergoedkoopste videokaartje wat je kunt vinden (PCI)
De allergrootste harddisk die je mobo aankan (meestal 8 gig)
bouw de hele bende dan zo klein mogelijk op en je hebt een heerlijke server/mp3speler
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik verwacht trouwens wel dat er EDO-RAM in dat ding moet, dus mem. uitbreiden wordt een dure grap.
Kan er wel 1 of 2 van gebruiken als Firewall/Webserver
Verwijderd
met alles erin.
heb ik eindelijk een linux servertje voor de kabel.
Dus als je zou willen kan je er een 40GB schijf in hangen...
ow nee he, daar heb je hem ook weer...Op vrijdag 11 mei 2001 13:58 schreef MREn het volgende:
en mede-ex-bergeijkenaar, en waarschijnlijk toekomstig mede-enschedeër: die andere dingen moet je maar gewoon ff hier vragen, gegarandeerd dat nog iemand wat heeft liggen.
Ik verwacht trouwens wel dat er EDO-RAM in dat ding moet, dus mem. uitbreiden wordt een dure grap.
Maar de reden waarom ik het hier ook stiekum een beetje vraag is dat mensen het gewoonweg niet de moeite vinden om zulke dingen aan te bieden op tweakers. En als je nix nuttig aan te bieden hebt, kijk je ook niet bij de gevraagd afdeling. Ik bedoel: gevraagd, SB16 fl. 25,- nou nou...
Ennuh, mede-enschede-enaar, ik denk het wel ja.
Op tom''s hardware staat een tutorial over hoe je het juiste voltage krijgt en zo...
Verwijderd
HDtje en cdrom valt altijd wel aan te komen.
bouw er gewoon een linux server van, dan kan je die geluidskaart ook achterwege laten.
wel 2 netwerkkaarten in hangen en mischien een hub anders...
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Damn, de beurs hier in de buurt is pas in September...
Verwijderd
dus daar kan je wat scoren, misschien ga ik er nog effe heen, maar heb eigenlijk niks nodig.
ICQ plz...Op vrijdag 11 mei 2001 15:15 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb nog wel 4x16MB Edo RAM liggen. In 1 koop te koop.
Verwijderd
en niet als je die nog moet kopen..