Toon posts:

[BC3] Computer wil niet meer opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had eerst problemen met mijn USB modem, USB poorten werden uitgezet toen ik een paar seconden zat te internet.
Maar nu wil mijn computer helemaal niet opstarten. Alles gaat wel aan (lampjes, cooler enz) maar er gebeurd dan niks meer. Ik krijg zelfs geen bios scherm meer, hij leest wel even mijn cdrom maar verder helemaal niets :(
Wat denken jullie wat dit kan zijn een kapotte mobo?

Asus AV7
Win 98 SE

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nee hoor geen kapotte mobo, probeer eens je bios helemaal te resetten (de CMOS) en dan te kijken of die dan wel weer opstart. Meestal moet dit wel werken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik de jumper er uit halen? Hoe werkt dit precies?

Verwijderd

ff batterij omdraaien en de eilandjes CLRCT die naast de batterij zit kortsluiten. Moet je wel ff de spanning eraf halen want anders vindt dat mobo het minder grappig.

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 12:46 schreef thekillerbean het volgende:
Moet ik de jumper er uit halen? Hoe werkt dit precies?
1x je jumper van IIO naar oII , dan booten.. als et goed is dan start y niet op, dan weer jumper terugzetten > klaar, als y et dan nog nie doet kijk ffe je videokaart na

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn jumper niet vinden ik heb een A7v133. In de handleiding staat JumperFree, weet iemand hier iets van??

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die me kan helpen :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn pc wou niet opstarten toen ik een usb muis aansloot.
heb je alle usb apparatuur al eens verwijderd en geprobeerd.
kan wel tientalle oorzaken hebben.:9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1